Trøøøøøøøøtt!!!

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
Herreguuuud så trøtt da mann! Jeg fungerer rett og slett ikke. Kan sove i 12 timer, deretter 2 timer etter jobb og fortsatt like forbanna trøtt. Orker ikke å gjøre noen ting :( kan ikke huske det var så ille sist! Noen andre som er ulidelig trøtt?
Er 9+2

Sovnet på sofaen i sta....sov i tre timer!!!! Skjønte ikke noe da telefonen ringte :-p

Oh yes! Sov sikkert 8-9 timer i natt og da jeg våknet var jeg så trøtt at jeg trengte to timer på å stå opp. Sykt slitsomt.
Legen er kjempefornøyd da. Så jeg får bare holde ut :p

Samme her :( og sliter med å sove ordentlig pga kvalme / oppkast. Den velger ikke tid

Jepp, dette er noe dritt! Dessuten er søvnen min fryktelig urolig. Føler meg aldri utvilt og føler jeg aldri strekker til noe som helst lengre... Var sånn sist svangerskap også.

Samme her, bortsett fra at jeg ikke sliter med kvalme da... Men jeg drømmer noe voldsomt hver gang jeg sover og kjenner meg aldri helt uthvilt.

Herreguuuud så trøtt da mann! Jeg fungerer rett og slett ikke. Kan sove i 12 timer, deretter 2 timer etter jobb og fortsatt like forbanna trøtt. Orker ikke å gjøre noen ting :( kan ikke huske det var så ille sist! Noen andre som er ulidelig trøtt?
Er 9+2
Vurderer du å sykmelde deg eller? Kjedelig når man ikke føler at man ikke strekker til hjemme:/

Har det helt likt. Var ikke trøtt i det heletatt før i slutten med førstemann.

Slit også no sykt med søvn :( Våkner nesten hver natt mellom kl 4 og 5 fordi jeg må så syyyyykt tisse!! Så mye at jeg må gå krokbøyd på do....blæææh
Så sliter jeg med å sove igjen...Hjelp så jeg gleder til denne trøtte perioden er over.
Startet på uke 10 i går. :)

Jaa, sover minst 7-8 timer om natta. Men sovner alltid flere timer før eller etter jobb (turnus). Legen ba meg sove så mye jeg ville denne gangen, for neste gang har jeg allerede en liten en som trenger en fungerende mamma :) <3

Fikk melding fra to venninner som er gravide og har vært på ordinær ultralyd. De skrev begge at trøttheten begynte å avta.. Herregud! Jeg kan ikke gå slik til september.. Da klikker det for meg :(

Jeg er også ekstremt trøtt! Er i uke 8 nå. Denne tiden var verst sist jeg gikk gravid også. Har 18 hektiske dager på jobb fremover med kun 3 fridager. Er alene med 2-åringen i ukedagene, så får ikke slappet av før hun har lagt seg. I ettermiddag klarte jeg ikke holde meg våken, sovnet på sofaen et par minutter før jeg våknet brått av en duplokloss i ansiktet :P Spent på hvordan jeg skal holde ut fremover. Håper det blir bedre snart

Back
Topp