træng tips t bryllupsmiddag

jeg syns silje a sin var kjempefin..

vi hadde laksepate til forrett, kalv (i en eller annen form, husker ikke) til hoverett med noe potetgreier og blomkålgreie til.. og isperfait (hva de egentlig er vet jeg ikke) til dessert..[8D] med sessongens bær. eller noe i den duren der..[8D]

Vi skal ha Fiskesuppe m/laksebiter og brød, Hjortemedalong med ovnsbakte poteter og grønnsker og Hvit sjokolademouse med sensongens bær..

Når skal du gifte deg?

Jeg synes aspargessuppe og blomkålsuppe er kjempegodt som forrett. Vi har også fått rekecoctail i to bryllup det siste året og det er jo alltid en hit.

Vi hadde helstekt ytrefilet av okse til hovedrett da vi giftet oss. Jeg synes i grunn det aller meste av rent kjøtt er godt med brun saus eller peppersaus.[8D]

Dessert er jeg ikke den beste til å gi råd på, for jeg foretrekker salt over søtt, så for min del tar jeg helst en porsjon middag til som dessert.[:D] Karamell og sjokolade er i allefall godt.

ORIGINAL: silje a

Vi skal ha Fiskesuppe m/laksebiter og brød, Hjortemedalong med ovnsbakte poteter og grønnsker og Hvit sjokolademouse med sensongens bær..

Når skal du gifte deg?

takk for tipsan alle sammen....vi skal gifte oss 17juli[:D][:D]

ORIGINAL: Mamma til 2 Gutta

ORIGINAL: silje a

Når skal du gifte deg?

takk for tipsan alle sammen....vi skal gifte oss 17juli[:D][:D]

[:)]  spennede, lykke til med planleggingen, Vi gifte oss den 28 aug

Back
Topp