træng tips t bryllupsmiddag

I vårt bryllup hadde vi spekemat med melon til forrett, kalvestek i fløtesaus til hovedrett og fruktkompott med krem til dessert. [;)]

Vi hadde spekeskinke og honning melon til forrett, indrefilet og rødvinsaus til hovedrett og is og varme skogsbær til dessert![:)]

Vi hadd spekeskine me 3 forskjellige melona t forrett.
Hovedrett; oksesteik m madeira saus! NYYYDLI[:D]
Jordbær og sjokoladepudding t dessert.

Åååååååh........ Det finnes så mye godt!!![:D][:D][:D]
Jeg har mange ganger sendt tilbud til par som skal gifte seg og feire på våres hotell...!!! Men må si at alle steker, er ganske simpelt, men det er jo self billigt! Når gifter du deg? Kommer jo ann på årstiden da.... [;)]

forrett:  gresk salat med foccacia brød og guacamole.......mmmmmmmmmmmmmmm
dessert:  Sjokoladefondant med is og friske bær.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Me hadde rekecocktail t forrett,Sursteik t hovedrett,å karamellpudding t dessert

Vi hadde melon med skinke til forrett, stek av et slag til hovedrett og husker ikke til dessert... [&:]
Alt etter årstid, men kald rabarbra/jordbær suppe til dessert er også godt.

ORIGINAL: Andrea05

Jeg har mange ganger sendt tilbud til par som skal gifte seg og feire på våres hotell...!!! Men må si at alle steker, er ganske simpelt, men det er jo self billigt! Når gifter du deg? Kommer jo ann på årstiden da.... [;)]

17juli[:D]

Vi giftet oss i juni måned og hadde følgende meny: (har ikke smakt bedre mat i hele mitt liv)

Forett: Konfitert (?) ørrett med salat
Hvilerett: Sitronsorbet med sitronmelisse
Hovedrett: Ytrefilet av rein som var stekt og varmebehandlet, potetbåter, glaserte rotgrønnsaker og bringebærfløte saus
Dessert: Panacotta med mango saus og bær

ORIGINAL: Mamma til 2 Gutta

ORIGINAL: Andrea05

17juli[:D]

Typisk og fantastisk godt om sommeren er (mine absolutte favoritter).
Forrett:
Melon og speke-skinke/ Eller aller best: Bruschetta med røkt laks og dillkrem[:D]
Hovedrett:
Helstekt kalvefilet, bakt tomat og sellrerirot, lime-potetpurré, calvadossaus med søte rosiner eller
Lammeskank, potetpurre med bacon og sopp og valgfri rødvinsaus ABSOLUTT MIN FAVORITT!!!
Karamellkorger med mascaponekrem og friske jordbær (eller andre bær).
Jeg ville og anbefalt sitron/limesorbet om dere skal ha hvilerett

Back
Topp