mia1986
Elsker forumet
Bør jo være mulig å få en utredning da?Nei, lest om det, men vet ikke egentlig om jeg har pcos.
Derfor kan jeg vel ikke melde meg på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bør jo være mulig å få en utredning da?Nei, lest om det, men vet ikke egentlig om jeg har pcos.
Derfor kan jeg vel ikke melde meg på.
Så gøy da! Spennende med UL om litt over en uke. Da slår jo gjerne hjertet også!! :-DOppdatering:
Har nettopp kommet tilbake fra sykehuset. For en fantastisk følelse å føle seg så "sett" og ivaretatt! Masse spm og undersøkelser. Ultralyden er for tidlig for å kunne se et bankende hjerte, men jeg så en liten "ert" med et lite "frø" inni, så alt er bra så langtSkal inn igjen på fredag for flere tester og så ny ul på neste mandag hos privat gyn! Og så til sykehuset for ul der og. Masse fint å glede seg til så lenge alt går bra :-D
Kan oppdatere deg jevnlig ;-) Hehe... Blir veldig interessant å se litt banking! Kjenner jeg er mer "engasjert" nå enn sist, men det er også fordi jeg er veldig klar over at det nå er et risikosvangerskap...!Så gøy da! Spennende med UL om litt over en uke. Da slår jo gjerne hjertet også!! :-D
Kommer til å følge ekstra godt med deg siden vi har samme termindato og vi begge har PCOS![]()
Jeg er jo utredet, to ganger, for ufrivillig barnløshet. Jeg fortalte andre gyn at første gyn seks år tidligere hadde antydet pco, men uten å gi meg offisielt noen diagnose. Nåværende gyn ville heller ikke det, det er jo ikke så farlig hva vi kaller det, liksom. Mindre cyster, og ser ikke typisk pco ut, ikke overvekt, mye hår etc. Så han har heller ikke gitt meg diagnosen.Bør jo være mulig å få en utredning da?
Det eneste er jo at metformin har bevist effekt på SA. Studier viser at om man er på metformin har man ikke større risiko enn ikke-pcos'ere til å få SA.Jeg er jo utredet, to ganger, for ufrivillig barnløshet. Jeg fortalte andre gyn at første gyn seks år tidligere hadde antydet pco, men uten å gi meg offisielt noen diagnose. Nåværende gyn ville heller ikke det, det er jo ikke så farlig hva vi kaller det, liksom. Mindre cyster, og ser ikke typisk pco ut, ikke overvekt, mye hår etc. Så han har heller ikke gitt meg diagnosen.
Jeg skal dit på tidlig ul 19.5 og lurer på å spørre ham om han tror jeg er kandidat.
Men, jeg trenger vel ikke metformin egentlig? Ikke føder jeg foe tidlig, og de andre tingene, bla svangerskapsdiabetes, hadde der i følge pregmet 1 ikke effekt på.
Jeg fikk diagnosen pcos fordi jeg hadde så lange sykluser, og ul viste cyster i eggstokkene. Men har ikke økt hårvekst og er ikke noe mer overvektig nå enn da jeg ble gravid med treåringen, og da ikke hadde pcos...Jeg er jo utredet, to ganger, for ufrivillig barnløshet. Jeg fortalte andre gyn at første gyn seks år tidligere hadde antydet pco, men uten å gi meg offisielt noen diagnose. Nåværende gyn ville heller ikke det, det er jo ikke så farlig hva vi kaller det, liksom. Mindre cyster, og ser ikke typisk pco ut, ikke overvekt, mye hår etc. Så han har heller ikke gitt meg diagnosen.
Jeg skal dit på tidlig ul 19.5 og lurer på å spørre ham om han tror jeg er kandidat.
Men, jeg trenger vel ikke metformin egentlig? Ikke føder jeg foe tidlig, og de andre tingene, bla svangerskapsdiabetes, hadde der i følge pregmet 1 ikke effekt på.
Positiv ting idag er at ett vennepar ville være Gudforeldre til lille![]()
![]()
Oj , så langt dere har kommet!Positiv ting idag er at ett vennepar ville være Gudforeldre til lille![]()
![]()
Oj , så langt dere har kommet!![]()