Tråden for en positiv ting om dagen i dag.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jepp, for å motvirke min tendens til å være rastløs, tråden med en positiv ting om dagen i dag,.

Jeg er 4+2

Det ikm-dagen min

Mensen kom ikke.

Jeg er gravld. Faktisk, jeg er GRAVID. Etter nesten 2,5 år med prøving og feiling har jeg blitt gravid igjen og håper at denne holder helt inn. Ja, så derfor feirer jeg at jeg i dag i alle fall passerer ikm.

Jeg gleder meg til å kjenne på dette svangerskapets mange gleder :)

Jeg er 3+4. Og fikk positiv digitaltest som sier 2-3. Ergo skal det være 4-5 i følge bruksanvisningen. Hadde jo ikke vært feil å være lenger på vei enn det jeg antok da :D

4+3

Jeg er offisielt "forsinka". Mensen kom ikke i går. Jeg vet jo at den ikke kommer.

Det er torsdag som føles som fredag. Det er snart helg. Langhelg. Mai.

Ja, dette er siste dag i april, jeg hadde første dag i siste mens 1.4 og har på en måte da fullført den første måneden av svangerskapet. Åtte igjen (og ei uke)

5+0 i dag, føles godt og vere ei uke forbi ikm :D

5+0 i dag! :D meg og kjæresten skal "feire" med å kjøpe en liiiten babyting i dag. Var litt trist i går og trenger å føle at dette er ekte og det beste som har skjedd. ( har en litt negativ mor for øyeblikket )

Det er mai

Det er 17 dager til jeg skal på tidlig ultralyd

-det er ei uke siden jeg oppdaga at jeg er gravid, og jeg har ikke sett en dråpe blod.

Jeg er 4+5, dagene går sakte, men de går en etter en i rett retning ;)

Har vært ute i hele dag med barna og fikset til i hagen. Deilig :D:cool:

Ungene har lekt med den kommende nabojenta som er en mnd eldre enn lillesøster. De flytter inn i nabohuset i løpet av sommeren, så fint at jentene fant tonen.

Spennende! Hold oss oppdatert :)
Oppdatering:
Har nettopp kommet tilbake fra sykehuset. For en fantastisk følelse å føle seg så "sett" og ivaretatt! Masse spm og undersøkelser. Ultralyden er for tidlig for å kunne se et bankende hjerte, men jeg så en liten "ert" med et lite "frø" inni, så alt er bra så langt :-) Skal inn igjen på fredag for flere tester og så ny ul på neste mandag hos privat gyn! Og så til sykehuset for ul der og. Masse fint å glede seg til så lenge alt går bra :-D

Er det den pregmet 2 studien?

Back
Topp