Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodet er festet og han ligger veldig lang ned men magen har ikke sunket. Det sparkes i mellomgulvet. Om han synker noe lengre med kommer han ut så tror nok ikke magen vil synke. Han vil jo bare bli enda større så trenger nok all plassen. Er 36+0Hopper litt inn her, siden det er snakk om modning.
Dere som vet at babyen har festes seg, har magen deres sunket?
Min har nemlig ikke gjort det, jeg kjenner rompa hennes langt oppi ribbeina, kombinert med masse trykk, press og kynnere er så vondt og ubehagelig. Det eneste som gjør det litt behagelig, er å legge seg i senga
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn er det her og, men jeg er 39+2.Hodet er festet og han ligger veldig lang ned men magen har ikke sunket. Det sparkes i mellomgulvet. Om han synker noe lengre med kommer han ut så tror nok ikke magen vil synke. Han vil jo bare bli enda større så trenger nok all plassen. Er 36+0
Hei jenter - ville bare dele med dere at prinsessa mi kom til verden 23.05.2014 - alt gikk mye fortere enn det jeg hadde regnet med
Hei jenter - ville bare dele med dere at prinsessa mi kom til verden 23.05.2014 - alt gikk mye fortere enn det jeg hadde regnet med
Fødselen gikk relativt veldig fort.Gratulerer så mye!!!
Fortell, fortell - hvordan var det? Er så keen på fødehistorier for tiden
Ja, det skal jeg gjøre - koser meg alt som nybakt mamma, selv med lite søvn. Trodde ikke at jeg ville føle det slikÅ herligheten da! Det er ikke det en regner med skal skje Så fint at alt gikk bra...
Nyt dagene
Ja, det skal jeg gjøre - koser meg alt som nybakt mamma, selv med lite søvn. Trodde ikke at jeg ville føle det slik
Termin i dag, og slimproppen gikk 5 på 12, akkurat før jeg skulle på siste kontroll hos jordmor. Dette betyr vell at noe kan skje snart krysser fingrene for det hvertfall har masse kynnere, og skikkelig "mensen" smerter i hele natt og i dag! Håper lillemor kommer snart.
Har hatt forhåpninger siden forrige uke men kjenner de er litt sterkere nå. Hun kommer nok ut i løpet av helgaSå spennede! Sånn hadde jeg det dagen før fødsel, uten å gi deg ALT for mye forhåpninger ;-p
Har hatt forhåpninger siden forrige uke men kjenner de er litt sterkere nå. Hun kommer nok ut i løpet av helga
Gratulerer så mye!!!Lille Nora mor kom ut i dag 11.57 hun er 4295 gram og 52 cm lang :-D ligger å sover godt nå
Lille Nora mor kom ut i dag 11.57 hun er 4295 gram og 52 cm lang :-D ligger å sover godt nå