ser at mange plasser der folk har skrevet på en tråd også meg at det bare kommer opp med store bokstaver
ANNONSE og så er det helt tom for tekst...
hva skjer?
hva skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser at mange plasser der folk har skrevet på en tråd også meg at det bare kommer opp med store bokstaver
hva skjer?
hva skjer?
Der ble første innlegget borte. De ansvarlige for forumet og IT har fått dette med seg. Se min trådhttp://forum.babyverden.no/threads/tr%C3%B8bbel-med-babyverden-nettversjon.1679856/#post-16979999
problemet er at IT ikke ser problemet hos seg... ;/MEN......kommer ikke inn på den adressen , men hvis de har fått det med seg så jobber de nok med saken
Hei!
Takk for at du gir oss beskjed. Flere har også gitt beskjed om dette, problemet er bare at vi ikke har sett dette selv...
Hvilke nettleser bruker du?
Kan du ta en skjermdump og legge ut bildet her?
Og link?
Bruker dere ad-block? Jeg opplevde det samme (i Chrome), men slo av ad-blocken for domenet, og nå funker det som det skal. Ser reklamen da, men det kan jeg leve med. Var ikke så ille som jeg fryktet![]()