tråd/innlegg borte

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
ser at mange plasser der folk har skrevet på en tråd også meg at det bare kommer opp med store bokstaver
ANNONSE og så er det helt tom for tekst...
hva skjer?
 
ser at mange plasser der folk har skrevet på en tråd også meg at det bare kommer opp med store bokstaver
ANNONSE og så er det helt tom for tekst...
hva skjer?

Skrev om dette i går. Flere som opplever det. IT-folkene ser det ikke selv, og ønsket seg en skjermdump fra noen slik at de kan se det :) Jeg får ikke hjulpet... ;/
 
ser at mange plasser der folk har skrevet på en tråd også meg at det bare kommer opp med store bokstaver
ANNONSE og så er det helt tom for tekst...
hva skjer?

Der ble første innlegget borte. De ansvarlige for forumet og IT har fått dette med seg. Se min trådhttp://forum.babyverden.no/threads/tr%C3%B8bbel-med-babyverden-nettversjon.1679856/#post-16979999
 
Der ble første innlegget borte. De ansvarlige for forumet og IT har fått dette med seg. Se min trådhttp://forum.babyverden.no/threads/tr%C3%B8bbel-med-babyverden-nettversjon.1679856/#post-16979999

kommer ikke inn på den adressen , men hvis de har fått det med seg så jobber de nok med saken
 
kommer ikke inn på den adressen , men hvis de har fått det med seg så jobber de nok med saken
problemet er at IT ikke ser problemet hos seg... ;/MEN......
Jeg fant ut av problemet ! (ganske sikker i alle fall) Hvilken nettleser bruker du ? Her er det trøbbel på google Chrome, mens det funker som det skal med Safari nettleser.
 
Hei!
Takk for at du gir oss beskjed. Flere har også gitt beskjed om dette, problemet er bare at vi ikke har sett dette selv...

Hvilke nettleser bruker du?
Kan du ta en skjermdump og legge ut bildet her?
Og link?
 
Bruker dere ad-block? Jeg opplevde det samme (i Chrome), men slo av ad-blocken for domenet, og nå funker det som det skal. Ser reklamen da, men det kan jeg leve med. Var ikke så ille som jeg fryktet :p
 
Hei!
Takk for at du gir oss beskjed. Flere har også gitt beskjed om dette, problemet er bare at vi ikke har sett dette selv...

Hvilke nettleser bruker du?
Kan du ta en skjermdump og legge ut bildet her?
Og link?

bruker google....
 
Bruker dere ad-block? Jeg opplevde det samme (i Chrome), men slo av ad-blocken for domenet, og nå funker det som det skal. Ser reklamen da, men det kan jeg leve med. Var ikke så ille som jeg fryktet :p

gjorde som du sa :) reklame kan jeg leve med, men innlegget vises , så topp det :) takk
 
Fint om de som rapporterer om denne feilen. Kan sjekke om de bruker en slik ad-block plugin i sin(e) nettleser :)
OM det er det som gjør det så vil jo det være noe vi ikke kan gjøre så mye med... desverre.
 
Jeg bruker Chrome, og har ikke noe problem med dette. Annonsene legger seg fint etter første innlegg.
 
Back
Topp