Isond
Elsker forumet
Skjønner, håper dere får tydelig svar om datteren deres.Har tatt masse blodprøver i forbindelse med utredning for habituell abort, men har ikke helt oversikt over hva som har blitt sjekketSkal dobbeltsjekke med gynekologen. Men han har ikke funnet noe galt så langt.
Har også blitt gen testet i forbindelse med at datteren vår døde, har ikke fått alle svarene der enda. Det får vi om en ukes tid.

Jeg har tatt flere blodprøver selv de siste årene, og blitt fortalt at de har sjekket for alle verdier som sjekkes i forbindelse med fertilitet og barneønske. Men, det var altså ikke før i slutten av januar at en gynekolog kom på å teste for APS….
Så kan hende det ikke er blitt sjekket hos deg heller? Alle blodprøver jeg hadde tatt før, viste normale verdier og pga alder hadde jeg blitt fortalt at det nok var eggkvalitet som var årsaken til alle de kjemiske.
Har ikke fått bekreftet APS enda, siden det må sjekkes etter 12 uker - og det er noen uker til. Jeg har googlet masse etter jeg fikk vite dette, og har lest mange eksempler på kvinner over 40 med gjentatte spontanaborter som har lyktes etter endelig å ha fått påvist APS og fått høy dose blodfortynnende i graviditeten.