TRØTTHET!

Bkno6651672

Blir kjent med forumet
Jeg er i uke 34 og er så ufattelig trøtt! Heeletiden... Begynner å bli gal. Har ikke vært plaget med trøtthet før nå. Jeg kan sove når som helst og når jeg ikke sover er jeg trøtt kostant.. :-( Flere som opplever dette? hva hjelper? Er det best å bare hvile siden kroppen skriker sånn etter det? eller holde seg våken?

Er trøtt nesten hele tida her og. Er 31+4. Lytt til kroppen og hvil når du kan:)

Hvil når du kan! Du trenger masse krefter til fødselen og ukene etterpå. Det er lov å være litt "ego" de siste ukene. :)

Hadde akkurat det samme rundt den perioden. Jeg begynte å skrive ned vanninntaket mitt! På tre dager hadde jeg vent meg til å drikker 2,5-3 liter vann hver dag - og energinivået var betraktelig høyere! Så tenk over vanninntaket!! :) ellers, som de andre sier her - hvil deg, vær litt ego, lad opp til fødsel og barseltid. ;)

Denne gangen har jeg vært litt av og på når det gjelder trøtthet, var ekstremt trøtt i første trimester, andre gikk greit men nå i tredje er jeg helt kake, sovnet under møte på jobb i dag :p kanskje på tide å spørre om en dag eller to med sm de siste fire ukene :p

Jeg var kronisk trøtt fra dag en og helt tolkningen var ute. Ingenting hjalp.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn var jeg siden uke 7. For meg gjaldt søvn og hvile. Ingen kur, bare 'lindring'...

Husker jeg var sååå trøtt på slutten å, hvil deg når du kan ☺

Jeg var også trøtt på den tiden - sov så mye du bare klarer!! Når det nærmer seg termin og spenningen stiger er det ikke sikkert du klarer å sove så mye om du er aldri så trøtt.. :-D

Sov så mye du kan, og samle så mye krefter du kan til fødsel og babytiden. :) Det er sååå lov å være trøtt når man tross alt har gror et menneske :)

Er også mye trøtt :P er 31+6 idag og siste uka har jeg vært zombie, tror det er normalt rundt denne tiden :) siden flere også er trøtte. Hvil så mye som mulig og stol på kroppen, det tror jeg er det eneste rådet som hjelper :)

Back
Topp