TRØTT!

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Herregud jeg er så trøtt. Var litt seint i seng i går (ca 22.30), men sov tungt fra 23-7. Endre opp med en dupp istedenfor hjemmekontor i dag...

I går sov jeg to dupper på dagen.

Krysser fingrene for at det snart går over.

Fler som har det slik?

Så glad når andre kaller 2230 for seint :p det er seint for meg og ! Og da klarer eg såvidt og komme meg opp 0730. Å trenger ofte en dupp. En kveld sovna eg 1730 og sov til 0730. Fortsatt like trøtt :p

Herrefred... Kl.21 er jeg utslått! Sist svangerskap fiksa mannen tv inne på soverommet :p lysa av 20.30 ca og inn i senga bar det.. Vi er veldig på på å legge oss sammen, ryggkløing og kos hver kveld fikk jeg imens han lå i senga med deg å så på tvskjemen ;)
(Forbudt med tv inne på soverommet, forutenom!)
Jeg foreslo at vi måtte anskaffe oss tv igjen i går. Haha

Herrefred... Kl.21 er jeg utslått! Sist svangerskap fiksa mannen tv inne på soverommet :p lysa av 20.30 ca og inn i senga bar det.. Vi er veldig på på å legge oss sammen, ryggkløing og kos hver kveld fikk jeg imens han lå i senga med deg å så på tvskjemen ;)
(Forbudt med tv inne på soverommet, forutenom!)
Jeg foreslo at vi måtte anskaffe oss tv igjen i går. Haha
så romantiskt!
Mannen hadde bare ledd av meg om jeg hadde foreslått det.. Jeg er så urolig på natta nå at han sover mest på gjesterommet:-/

Før jeg ble gravid la jeg meg rundt 24, nå må mannen dytte meg i seng rundt 21-22 da jeg allerede har sovnet på soffaen. I helgene er det jo nesten flaut å frivillig legge seg klokken 21 :-P

Før jeg ble gravid la jeg meg rundt 24, nå må mannen dytte meg i seng rundt 21-22 da jeg allerede har sovnet på soffaen. I helgene er det jo nesten flaut å frivillig legge seg klokken 21 :-P

Haha - det har skjedd meg også flere ganger :p

Jeg klarer å la være å sove på dagen etter jobb, men er stuptrøtt på kvelden i stedet. Og om morningen..etter 7-8 timers søvn.. :p

Er også sykt trøtt! Må nesten legge meg senest 21 - hvis ikke er jeg HELT utkjørt dagen derpå. Føler meg nesten fyllesyk!

Back
Topp