TRØTT!!!

- Mamma til to prinser og lille spira-

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Flere enn meg som er enormt trøtt på kveldene? Jeg merker ikke så mye før jeg har lagt ungene og satt meg ned i sofaen, men da er det som noen har dopet meg ned på sovetabletter! Spesielt hvis jeg ikke har noe å fikle med og bare ser på tv! Hele uken har jeg lagt meg mellom 21 og 22, og torsdag sovnet jeg på sofaen i 20 tiden! Og jeg som synes tiden mellom ungene er i seng og jeg legger meg er så deilig, den tiden blir jo bare kortere og kortere :p satser på at dette ikke varer så lenge :)

Trøtt 24/7 :p kan ikke sette meg på sofaen nesten for da sovner jeg :p

Jeg er også sykt trøtt for tiden, har faktisk lagt meg kl 21 flere dager de siste to ukene..

jeg kan ikke sitte stille på jobb, må gjøre noe hele tiden, for når det er stille, så kjenner jeg at jeg kan bare falle sammen og legge meg på gulvet for å sove. Husker at jeg var trøtt forje graviditet (igjennom ALLE 9 mnd), da lå jeg på gulvet i klasserommet til kjæresten min og sov under pulten. Jeg fikk lov av lærerne å være der :P

Så utrooolig trøtt! Testa positivt idag, men har vel hatt en misstanke i over en uke om at dette gikk i boks.. Har aldri vært sååå trøtt før! Kan lett hvile flere timer om dagen om jeg får mulighet...

Er utrolig trøtt jeg også... Skal bli godt med juleferie om to uker :)

Trøtt ja... Fekk sove til 10:30 i dag men har slengt meg på sofaen allerede igjen..

trøtt her og! sovner gjerne på sofaen i 20-20.30 tiden. i går var jeg på julebord, gjespet sikkert 50 ganger! gikk ca kl 12, da følte jeg at jeg hadde holdt ut lenge nok:)
litt spent på Mandag om jeg får spørsmål fra julebordet! planen om å ha en ølflaske gikk i dass når de helte alt på plastglass!

Jeg også! Føler ikke at jeg har noe overskudd :/

Er veldig trøtt i utgangspunktet, men er nok en anelse trøttere nå enn før! :)

Back
Topp