TRØTT!

Alvi

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Fra uke 8 til 12 har jeg vært konstant kvalm og kastet opp mye, samt vært utrolig sliten og trøtt. Fra uke 12+2 var det som å knipse med fingrene så var alt av ubehag borte og jeg har hatt mer energi enn noen gang. Men i dag, å herregud. Jeg hadde senvakt i går, og la meg med en gang jeg kom hjem, altså i 23.15 tiden. Jeg FORSOV meg til kiropraktor time 10.45 i dag. Har ikke sovet så lenge på det jeg kan huske. Jeg kastet meg opp og dura nedover og fikk komme inn litt for sent. Men gud, denne trøttheten slipper ikke taket! Det svir i øya! Håper det er bare i dag :)

Eg sover mye for tiden eg, gubben
Mobbe meg for eg pleie alltid å stå opp i halv ni tiden :P no sover eg til 11 tiden nesten kver dag!! :P

Oppe 05.30 kver dag. Då hjelpe d ikkje å vær trøtt heile dagen. Rett på sofaen når eg komme hjem. Heldigvis er mannen min så flink med gulljenta at hun får litt aktivitet å ikke bare må være me den trøtte mammaen sin..:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Morsomt tidspunkt å forsove seg til da ;-)

Har vært trøtt siden uke 3-4 jeg og :-) veldig økt søvnbehov....

Her blir jeg bare trøttere og trøttere. Huff. Legger meg kl.21 og er oppe igjen ved 11 tiden, gaaaahd så deilig det er! Sto opp 7 i dag pga avtale i byen, og det var forferdelig. Nå er jeg utslitt..

Jeg er også mer trøtt enn vanlig, men har ikke anledning til å sove noe særlig mer. Jeg tenker hver kveld at jeg skal komme meg tidlig i seng, men så går klokka fortere enn jeg tror.

Eg kunne sovet hele døgnet hadde det ikke vert for at kroppen "blir sliten av å ligge" :P
Trøtt å sliten hele tia, alt er et ork :/

Trøttheten har absolutt avtatt, men ikke helt. Nå har eg iallfall energi å være med gutten og til å trene på kvelde. Trener litt om morninge og, men det er tungt å stå opp :p

Oj, trening er det siste jeg kunne tenkt meg nå for tiden :P Men jeg går mye tur med hunden, og rir jo nesten hver dag siden jeg har hest. Så jeg holder meg jo aktiv likevel.. Men det er jo så slitsomt for tiden :P

Her også var jeg veldig trøtt og sliten frem til uke 12, så var det som alt slapp taket over natten.
Men kjenner det har kommet snikende tilbake nå i det siste.
Mulig denne turen ikke hjalp så mye da, men jeg var trøtt før vi reiste også da :p

jeg er og har alltid vært at A menneseke, men de siste mnd hardet vært veldig lett å ligge lenger i senga enn før!

I kveld er eg så trett at eg går med en rosa og hvit sokk og en lilla og hvit sokk :p

Har for første gang på mangen år gått til seng før kl 22.00 om kvelden :O
Så natta jenter :)

Back
Topp