TRØTT!!!

Side

Glad i forumet
VIP
Jeg er så ekstremt trøtt, og det har fortsatt ikke gitt seg. Er nå 14+5 uker på vei. Når skal det gi seg? Kan det holde på i hele svangerskapet? Det er så slitsomt. Får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å leke like mye med sønnen min som før, at jeg ikke orker å bidra like mye i huset som før...  Har dere noen tips? Tar alt imot med glede!

Har det slik selv også, fullstendig tappet for energi, og det er veldig uvanlig for meg. Har vanligvis en svært aktiv livsstil og full fart hele dagen, det er så uvant å ikke orke så mye som før. Her har det faktisk blitt verre de siste ukene, trodde det skulle bli litt bedre nå i 2 trimester. Håper det retter seg snart!
Har dessverre ingen tips til deg, bare en styrkeklem!

Jeg slet mye med det i første trimester, men det har nå tatt slutt, og kvalmen har tatt over. Men det var hardt da det stod på, og jeg hadde uendelig dårlig samvittighet for guttungen og gubbeluren!!! 
Får håpe det snart går over for dere;) 

Jeg er sykemeldt... Jeg klarer ikke å fungere tilnærmet normalt og slik har det vært i maange uker nå. Hvis jeg skal dømme etter forrige svangerskap vil det vare 6 uker til..

Håper vi kommer oss ovenpå hele gjengen :)

Æsj! Jeg har hatt ferie så det har hjulpet på, men i morgen er det jobb og tidlig opp igjen. Kjenner jeg har skikkelig kort lunte og konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke er mer med å leker med sønnen vår og at jeg fort blir irritert og sur. Håper jeg snart blir blid og opplagt igjen, men bekymrer meg også for hvordan det blir når babyen kommer ut. Det er jo ikke sikkert det blir en sovebaby denne gangen,:P all bekymringene gjør meg ennå trøttere! Bah!

Back
Topp