TRØTT!

Sillebedille

Glad i forumet
Er det flere enn meg som er helt avsindig trøtte for tiden? Jeg har tilbrakt hele kvelden på sofen... Orket ikke en gang å gå ut i gangen for å hente mobilen når den ringte! Og nå har jeg gruet meg en time til jeg må slepe meg inn på badet og gå og legge meg... Men nå må jeg komme meg til sengs... Uff!emoticon

Riktig god natt til dere alle, søte april 2012-mammaer! <3

I feel you, for å si det sånn. Jeg sto opp med jentene i 8-9 tiden, men når klokken var 12 sovnet jeg på sofaen og sov til klokken 14. Og nå....er jeg så trøtt at jeg bare sitter her og gruer meg til å gå i dusjen...-,-

Det er ikke så lett å stå opp kl. 0600 som det var forrige uke, i går lurte jeg virkelig på hva som var galt når jeg ikke hørte klokka en gang! (Men så fant jeg jo det ut når testen var positiv!!) Så nå begynner denne trøttheten å nå meg... Forrige gang begynte den i uke 5, så er en uke forut for min tid denne gang.

MEN, er det noen av dere som mister hår?? Har mistet så enormt med hår de siste ukene!! Kan ikke huske at jeg gjorde det forrige gang, synes å huske at jeg mistet knapt et hårstrå!!

Er veldig trøtt her og...Men det husker jeg fra forrige graviditet og!

Går heldigvis over etter noen uker, men i går kveld lå jeg bare strak på sofaen ogemoticon

Trøtt er beskrivelsen på mine første uker ja! Det jeg husker best fra de første mnd sist og! Men heller det enn kvalme og oppkast (ikke merket noe til det enda - bank i bordet!)

Kjenner meg i gjen ja..Går på Progetan(Ekstra proesteron hormon) og de blir jeg avsindig trøtte av..Rett og slett farlig å kjøre bil like etter jeg har tatt de..

Godt det ikke bare er jeg som er trøtt her... zzzzzzzz emoticon

jeg og er zoombie, merker det ikke er det samme som sist da jeg kunne slenge meg på sofaen på ettermiddagen, nå er det en liten so krever sitt

Jepp, samme her også... Sist gang var det bare å slenge seg på sofaen etter jobb og bli der! Nå er det er småhyper toåring som skal underholdes noen timer før sengetid... (Men etter det blir det sofa!!!!!) 

Idag har jeg gjespet meg igjennom dagen, ja. Begynner å kjenne igjen den syke trøttheten fra sist jeg gikk gravid..
Sovnet på sofaen mens lillemann så barne-tv idag, og det pleier jeg aldri å gjøre. Ingen tvil om at lille bøllefrø gjør mammaen hormonell

Ja utrolig trøtt... :S

jeg er ogsåå veeeeldig trøtt hele dagen!! får nesten litt dårlig samvittighet for guttungen, siden jeg ikke har så mye energi.. han bejunner i barnehagen ijen på manbdag, så da får han jaffal sprunget fra seg det han vil:).

Huff, ja... Knalltrøtt! Men husker ikke at det begynte så tidlig sist! Allerede fra 3 uker har jeg vært trøtt, og enda verre nå. I går sovnet jeg nesten mens jeg leste bok før leggingen med storesøster...

Forrige gang lå jeg på sofaen og sov fra jeg kom fra jobb til jeg la meg i ni-ti-tida, men det kan jeg ikke nå!

Hvis kvalmen kommer som sist, så ender jeg vel opp med å ta postafen og bli anda trøttere...

Gjesp!

Back
Topp