TRØTT!

FancyPants

Forumet er livet
Jeg vaar skikkelig trøtt på begynnelsen av sv.skapet, men det gikk over og jeg har egentlig hatt mye energi. men i det siste har jeg vært så ufattelig trøtt igjen.. Vil bare soooove!

Noen flere?

Oh jess...

Jeg sov hele januar, og så gikk jeg nesten to måneder uten noe som helst problem eller behov for ekstra søvn, MEN, nå har det virkelig tatt helt av igjen.. Jeg kan sove hele tiden om jeg vil... Og værre blir det vel tenker jeg.. [:-]

Åh, det er så kjedelig... Var liksom greit å sove når det var mørkt, kaldt og trist ute. Ikke like gøy når sola skinner og det er vår.[:'(]

ORIGINAL: fairy

Åh, det er så kjedelig... Var liksom greit å sove når det var mørkt, kaldt og trist ute. Ikke like gøy når sola skinner og det er vår.[:'(]

Sove i solen?? Hehe..

hel.... vinden altså!!! Jeg blåste omtrent bort i påsken, og nå er jeg dødsens forkjøla.. Anbefales IKKE!

Huff ja... trøtt jeg også... Alle går rundt og sier: bare vent så får du skikkelig mye energi... JA, jeg venter [:'(]
Har i grunn vært trøtt hele tida... vært litt bedre en periode men.... sove, sove, sove.... det er i grunnen ganske kjedelig[8|]

Deilig å sove. Jo har hadd en fin periode, men e nok bynt å bli bra trøtt igjen nu. Åsså æ som skal til danmark med mannen og firmaet han jobbe i næste hælg. Håpe nu æ klare å holde mæ våken litt utover kvelden, så æ får vært litt sosial.

Back
Topp