TRØTT

Tove_84

Gift med forumet
Får ikke lov til å sove tror jeg:P
Har prøvd å legge meg to ganger allerede, men ikke fred å få i kveld nei.. Babyen er helt hyper.. Vært det i nesten hele dag.. Slitsomt!!! Presser både her og der..
Håper jeg får sove snart.. er vanvittig trøtt...

Måtte bare klage litt...

hehe lov å klage litt vettu[:D]  jeg er alt for spent til å sove pluss jeg har slik tannverk.. begynt å bli hodepine av det[:'(] forhåpentligvis går det over da.. ta en paracet å legge meg kanskje å se om søvnen kommer...

god natta da[:)]

Ikke lett å sove når man er spent nei, og ikke med tannverk heller..
Håper du får sove i natt da!!!

Natta[:)]

Sovet to timer i natt[&:]  Skikkelig krampe i leggene som ikke vil gi seg uansett hva jeg gjør...Måtte bare stå opp, så får vi se om det blir noen timer senere i dag..[8|]

Plages og med å sove.Har stått opp kl 5 kvær dag no i over 14 daga.Trur det e fødseln eg går å tenke på... Klare ikje å slappe av.

Slite med søvnen selv[:(]  Lå å bare snudde på meg til kl 4.30 i natt.. -da sto eg opp, tissa, drakk litt vann og fant fram handsfree`n til mobilen. så la eg meg og hørte på "klem fm"[8D] fikk sove noen timer da[:)]

Jeg fikk sove til slutt etter mange timer.. men våknet hele tiden, av babyen, av kramper i leggene, dobesøk og vondt i hoften.. Ikke gøy natt nei..
Vurderte å sove litt nå.. men nå¨har babyen våkna så da er det ikke håp for det nei.. hehe..
[;)]

ORIGINAL: Tove_84

Jeg fikk sove til slutt etter mange timer.. men våknet hele tiden, av babyen, av kramper i leggene, dobesøk og vondt i hoften.. Ikke gøy natt nei..
Vurderte å sove litt nå.. men nå¨har babyen våkna så da er det ikke håp for det nei.. hehe..
[;)]

typisk det da[;)] og verre blir det[&:][8D]

Hei alle sammen, har termin 29 mai. kjenner det begynner å ta på kroppen å ikke sove så godt om natten lenger, savner å sove på magen[:)].
flere som har termin samme dag?

Ja ikke sant. hehe
men kos å kjenne at der er liv og da. ikke tvil om det her iallefall.
Magen hopper og spretter til alle kanter, sitter å ler av de rare fasongene nå[:D]

hehe!![:D] sånn har jeg det også!!![:D]
sambo syns det er skikkeli artig å se hvertfall[;)]

Det er gøy å se ja. men veldig slitsomt til tider.. nå gjør det bare vondt her, men..
Er verd det ja!

50 dager igjen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tove_84

Det er gøy å se ja. men veldig slitsomt til tider.. nå gjør det bare vondt her, men..
Er verd det ja!

50 dager igjen[:D][:D][:D]

Gratulerer!! er 32 uker idag eg, i følge den første terminen hvertfall[;)]
fått sånne vonde punkter på magen selv, føles ut som at noen har banka meg[8|] men er absolutt verdt det da[:D][:D]

Dårlig med søvn på meg og gitt.. [&:] står opp (kravler meg opp vil jeg heller beskrive det som..) minst 3 ganger pr natt for å gå på do, å etter hver gang ligger jeg sikkert i et kvarter før jeg sovner igjen.. blæ.. det er utrolig slitsomt!!!

I natt hikka babyen sikkert i 10-15 min før han stoppa!! har aldri kjent at han har hikka såå lenge før! Er det normalt???!!!

min har hikket så lenge før og.. så regner med det er normalt??!
Håper det iallefall...

Back
Topp