TRØNDERTREFF???

Lovja

Glad i forumet
Noen som har anledning til å treffes førstkommende tirsdag i Trondheim sentrum kanskje? Om ettermiddagen/kvelden?

Ja d tru æ at æ ska få te ja:-D bare d ike bli alt for seint, jobb igjen på onsdan[:)]

Åååå, jeg har litt lyst... Men tør jeg... Hihi.

Det skulle passe for meg å det:) Vært artig det:)

Hihi, litt skummelt ja[:D] Hva finner man på på et slikt treff liksom? Kafebesøk? Hvilket klokkeslett passer da? 17? 18? 19?

Hehe [8D] Ja d e litt skummelt ja;p nei æ veit itj æ, sekkert kaffebesøk ja [:)] Må ta toge fra stjørdaln æ da så vært greit om d ikke har blitt så seint :-)

kl 18 hadde passet bra her[:)] Da har jeg rukket å hive i meg middag først og da hadde det ikke blittt alt for sent. Enn dere? Det virker som det er kaffebesøk som er vanlig på disse BIM treffene[:)] Hva med en av kaffene i nærheten av munkegata? Bari, Mormors stue eller Choco Bocco i nordre gt?

æ e ganske så ukjent i byn, veit tij helt kor derre gatan e;p bønder i byn kan æ kall mæ;p veit kor trheimtorg e da, å merkur:p

ORIGINAL: EirinO

æ e ganske så ukjent i byn, veit tij helt kor derre gatan e;p bønder i byn kan æ kall mæ;p veit kor trheimtorg e da, å merkur:p

Hva med å treffes på Peppes pizza på Trondheim torg? [:)]

ORIGINAL: boro81

Høres topp ut ja, bonden her å veit kårr de e henn[;)] Vi kan jo evt gå samla en anna plass derfra hvis vi føle for de[:)] Kl 18 på Peppes e lagt inn med alarm i kalendern te ei vimsat gravid ei her[;)]

ORIGINAL: Lovja

Høres topp ut ja, bonden her å veit kårr de e henn[;)] Vi kan jo evt gå samla en anna plass derfra hvis vi føle for de[:)] Kl 18 på Peppes e lagt inn med alarm i kalendern te ei vimsat gravid ei her[;)]

E d ne atme elefanten d;p hehe

ORIGINAL: Lovja

E d ne atme elefanten d;p hehe

Ved elefanten ja..he:) Da skriver jeg å opp kl 18 på Peppes pizza:)

Æ har seinvakt på tirsdagen.. Men blir gjerne med neste gang[:)]

JENTER DA!!

Peppes Pizza på Trondheim Torg ble nedlagt for flere mnd siden, og er nå blitt til en butikk [:)]

Så det må vi nok revurdere! [:D]

ORIGINAL: Melliott

JENTER DA!!

Peppes Pizza på Trondheim Torg ble nedlagt for flere mnd siden, og er nå blitt til en butikk [:)]

Så det må vi nok revurdere! [:D]

Oioioi, godt det er noen som er oppdatert[:D][:D]

Hva med den der Jordbæretellerannetkafeen på torget??

Jordbærpikene?

Jeg er med! [:)]

Hvis jeg tøøøøør... Åeh [:D] jeg er jo så ung i forhold til alle, føler jeg.

Kan itj vi møtes atme elefanten da;p åsså går vi te den kaffen vi ska;p e itj sekker på kor jorbærpikene e heller æ;P hehe:-)
Æ e bare 20 æ å Melliott [:D]

Åååja! Så koselig :)

Jaa vi kan jo møtes på elefanten.. :)

Jordbærpikene ligger forøvrig helt bortest i nybygget, så langt mot prinsen kino du kan komme, hvis man tenker fra utsiden :)

Elefanten ja, da vet alle hvor vi møtes[:)]

Opp opp med denne, så flere trøndere kan bli med[;)]

Back
Topp