Toyota Rav4

Mum3

Gift med forumet
Noen som har denne bilen?
Hvordan er det i forhold til plass til barn og barnevogn i den???
Vurdere sterkt å bytte ut bmw stasjonsvogna vår med en slik[;)]

ORIGINAL: *Skjønningene©*

Den er ikke så bred i lengden bak , men høy da!
mye større plass i en bmw 5 serie stasjonsvog[:D] 
får ikke noe mer enn en barnevogn baki rav'en (bestemor og dem hadde den)

HVA har skjedd me mannen din *skuffende*[:o]

Hehe, spurte han i går jeg også. "Hvordan blir det å ikke ha en eneste bmw lengre da"? Tror det er med tungt hjerte den vi selger den siste bmw'n, men er dritlei av å være snøbrøyter her i området[8D] Lav "kebabbil" vet du[;)][8D]
Hmm, tror kanskje vi skal gå for den jeg??!![:)] Har vurdert e 39 også som dere har, men greit med en litt høyere bil med firhjulstrekk[;)]

ORIGINAL: Mammis

Den er ikke så bred i lengden bak , men høy da!
mye større plass i en bmw 5 serie stasjonsvog[:D] 
får ikke noe mer enn en barnevogn baki rav'en (bestemor og dem hadde den)

HVA har skjedd me mannen din *skuffende*[:o]

Hehe, spurte han i går jeg også. "Hvordan blir det å ikke ha en eneste bmw lengre da"? Tror det er med tungt hjerte den vi selger den siste bmw'n, men er dritlei av å være snøbrøyter her i området[8D] Lav "kebabbil" vet du[;)][8D]
Hmm, tror kanskje vi skal gå for den jeg??!![:)] Har vurdert e 39 også som dere har, men greit med en litt høyere bil med firhjulstrekk[;)]

ja hvis dere sliter med masse snø å sånt så er det jo veldig kjekt[8D]

gleder meg til vi får råd tilå kjøpe den nyeste 5'ern! *DRØMME*[:D]

E60? Lyst på X5 jeg[:D] Men er visst en del feil med dem..

jeg syns den er dyr til å være så liten... men får du en god deal, så er det jo bare å slå til! men du bør prøve med vogna inni først. jeg har en landrover freelander og tror den er omtrent samme str. og der går vogna hårfint inn....

men det er jo toyota da - de varer jo evig! hadde en corolla før jeg, og den var det aldri no trøbbel med!

Takk for tips og råd jenter[:)]
Da skal vi prøve den med vogn inni i morgen. Går det, blir det ny bil i morgen[:)] Jeeeeeej!!!

Back
Topp