Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har britax mt og er veldig fornøyd med det sete. Helt greit å feste. Vi har en volvo v40 og den er liten inni, men passer fint i den. Passasjersetet foran har litt trang plass til bena, men synes det fungerer bra. Viktigste er jo at barna er sikret godt. Og siden vi har en volvo som har liten plass inni vil jeg tro det er bedre i toyota avensis, da den er større inni. Har hatt toyota avensis før vi fikk barn så vet hvordan den er.
Vi har b-MT i en avensis, bakovervendt (selvfølgelig) bak passasjer. vi har grei plass til setet. Han sovner fint i det og sitter fint i det. Koser seg i bilsetet. men det er ikke plass til gubben i framsetet nei.. så han må enten kjøre eller sitte baki med sønnen om jeg skal kjøre.. Går jo på kortere strekninger, men jeg syns ikke det er behagelig eller virker trygt for den voksne..
vi har det bakobvervendt i en toyota avensis stasjonsvogn... enkelt å montere, ungen sitter godt, og er sånn høvelig grei plass til folk i passasjersete fremme..[:)]
Tusen takk for svar :) Da er det bare å glede seg til nye bilen kommer og nye setet [:D] Skal stå bakovervendt bak passasjersetet og heldigvis er ikke noen av oss så veldig høye så da tror jeg det vil gå fint..