Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spurte om det, var nødt til å betale 100kr den legetimen. Lurer på hva det var for
Sist svangerskap ble jeg testet for det, og jeg tenkte det var standard. Men sjekket papirene mine nå, og denne gangen har de ikke testet...
Nei, kun hiv, syfilis og rubella ser det ut til.For vitaminer da? Ikke testet det heller med meg! Skal du teste deg for det?
Nei, kun hiv, syfilis og rubella ser det ut til.
Tror jeg lar det være med det. Var negativ på toxoplasmose i 2016, så går ut fra at jeg fortsatt er det.
Rubella (røde hunder) hadde jeg forresten ikke antistoffer mot, og de anbefaler at jeg får vaksine i barsel. Det er rart, for jeg hadde ikke antistoffer sist heller, og fikk vaksinen mens jeg lå på sykehuset (i 2016!). Virker ikke som om den vaksinen funker på meg...
Jeg ble sjekker for to typer av toxo, så merkelig at det er ulik praksis.
Tror det eneste de sjekket meg for var blodtype og HIV...
Og begge deler visste jeg jo fra før (altså hvilken blodtype jeg har og at jeg ikke har HIV)
Er så håpløst at de ikke kan ta vare på sånne ting som blodtype fra sist. Man endrer jo ikke blodtype i løpet av livet. LOL
Men det kunne jo knyttes opp til personnummer siden det er konstant hele livet, synes jeg daMerkelig at de ikke testet deg for flere ting[emoji848]Reagere på at det er så store forskjeller..
Det er veldig strengt i forhold til blodtype, hvis man ligger inne på sykehuset så er det kun gyldig i noen dager hvis en skal ha blod[emoji28] Får bare se på det som en trygghet for seg selv [emoji1]