Toxoplasma...

Gitte87

Elsker forumet
fikk vite no at legen ikke har testa meg for d...[&:] å ej har hatt katt heile livet...[8|]

så skal ringe han over påske så skulle dei teste[:D]

ORIGINAL: *Ly*

Be de ta en test, greit å vite.
Men har du hatt det, så er det bare fint [:D]. Da kan du spise hva du vil, for du får det ikke igjen.
Men, er ikke så mange som har hatt det da. Har selv hatt katt i over 10 år og jeg var negativ.

jah, veit d.. å e greit å vite om ej har hatt d[:D] håper ej har hatt d...

dem har no tadd prøva av mæ, men ane ikkje om æ har d... d sa legen ingenting om[:-]

hadde jo vært kjekt å vite da uansett[:D] har levd m katt hele live æ.. vil gjerne kunne trøkke i mæ fenalår å medium stekt biff å sånt utn at d sku gjøre nokka liksom[:D]

gjør ikkje mæ nokka om du skriv på trøndersk [:)] e jo ikkje den vanskeligste dialektn å sjønne! værre m dem fra ålesund å der i gårn.. har store problema m å tolke dem t tider[8D]

Jeg har hatt det! Legen min sa ikke det til meg da.. Jeg måtte spørre selv liksom..
Det er så deilig med en bekymring mindre, særlig siden vi skal til syden på ferie i vår[:D]

ORIGINAL: maikaen

hadde jo vært kjekt å vite da uansett[:D] har levd m katt hele live æ.. vil gjerne kunne trøkke i mæ fenalår å medium stekt biff å sånt utn at d sku gjøre nokka liksom[:D]

gjør ikkje mæ nokka om du skriv på trøndersk [:)] e jo ikkje den vanskeligste dialektn å sjønne! værre m dem fra ålesund å der i gårn.. har store problema m å tolke dem t tider[8D]

syns du?

[;)] e e så vanskelig?

Back
Topp