Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det positivt at du testet negativt da? Eller er jeg helt på bærtur nå?Jeg testet negativt![]()
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*![]()
Det var det jeg også tenkteEr ikke det positivt at du testet negativt da? Eller er jeg helt på bærtur nå?
Termin 9. februar med første frøet![]()
Om du har hatt det før vil man slå ut positivt på en antistoff prøve.. men det har lite å si i fht dagliglivet når man er gravid. For det er ingen selvfølge at barnet får de antistoffene.. I hvertfall det min jm sa forrige gang
Oki da forstår jeg.. Jeg har ikke testet jeg, ikke som jeg vet om. Er dette normal rutine eller bare ved mistanke ?For meg har det har mye å si.. for er den positiv kan man ikke bli smittet igjen.. er man smittet allerede er det ingen fare for babyen om man spiser medium stekt biff, spekemat, salami osv
skravler med *oida*![]()
Oki da forstår jeg.. Jeg har ikke testet jeg, ikke som jeg vet om. Er dette normal rutine eller bare ved mistanke ?
Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å spise det uansett jeg. Tenker jeg heller steker spekematen så går det braMan må be om det samtidig som man tar de 12 ukers blodprøvene hos legen. jeg ville teste for å være sikker. Risikerer ikke spise noe som kan være farlig for babyen. men har lyst på spekemat i jula så når det ikke koster noe ekstra for verken legen eller meg så sa jeg at jeg ønsket det.
skravler med *oida*![]()
Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å spise det uansett jeg. Tenker jeg heller steker spekematen så går det bra
Stemmer for det. Blander sikkert med kjøttdeig som må gjennomstekes.Ecoli er kun farlig for barnet og jeg blir hardt rammet. Coli er også mye farligere for barn under 5 enn for barn i magen. Ecoli finnes ikke i kjøtt med stekt kontaktflate. Ecoli finnes ikke inne i kjøtt.
skravler med *oida*![]()