Tova tøfler *Bilde*

Flink du er [:D]

Kan bare rett og vranga jeg, od det husker jeg ikke lenger...[&:]

ORIGINAL: *Starwish*

ORIGINAL: Nina 1981

ORIGINAL: snartmamma77

Åhh de var knalltøffe!!dette må du lære meg....flink du er...har du lagd rosa?merkelig...ha ha[;)]

Ja..pussig ikke sant[:D] Vi får ta en strikkedag på nyåret...hihi[:)]

Jeg vil også lære [8D] Det der ser ut som noe jeg har tålmodighet til å fullføre.. Og om en stund så får jeg kanskje litt tid innimellom til å hekle litt.. hehe

Ja, dette tror jeg er noe alle har tålmodighet til! Også blir det så fin passform på de siden de formes etter foten når de er våte...og kjempevarme[:D]

ORIGINAL: Beate J

Flink du er [:D]

Kan bare rett og vranga jeg, od det husker jeg ikke lenger...[&:]

Hah...kan ikke vrang en gang jeg[8D]

ORIGINAL: Nina 1981

ORIGINAL: snartmamma77

Åhh de var knalltøffe!!dette må du lære meg....flink du er...har du lagd rosa?merkelig...ha ha[;)]

Ja..pussig ikke sant[:D] Vi får ta en strikkedag på nyåret...hihi[:)]

Hvis dere har plass til flere blir jeg gjerne med på en strikkedag. [:)] Hadde vært koselig å lært litt mer. [:D]

ORIGINAL: Irose
Hvis dere har plass til flere blir jeg gjerne med på en strikkedag. [:)] Hadde vært koselig å lært litt mer. [:D]

Kanskje vi skulle fått til en dag å strikket litt ja...Men tror ikke jeg kan bidra med så mye annet en tøfler..hihi!

flink du er[:)] kjempe fine[:)]

De var knall-fine! [:D] Flink du er [:)]

Hehe, "bra" å høre at det ikke bare er meg som er analfabet på strikking... mamma lærte meg på nytt åssen jeg skulle legge opp, strikke rett, og felle av for bare en liten mnd siden...
Holder på med noen tøfler jeg og, men de suuuuger... strikkinga er helt greit, men de må syes sammen etterpå, og der er vel heller problemet [8D]
Åssen er størrelsene da?

Oi! [:D] så flink du er! Jeg vil å være så flink, *drømmersegbort* elsker å lage ting, må bare sette meg ned å bli flink først :)

Jeg blir også gjerne med på strikkedag! [:D][:D] hihi, vis det er plass til meg da [:)]

ORIGINAL: jinah

Jeg blir også gjerne med på strikkedag! [:D][:D] hihi, vis det er plass til meg da [:)]

Selvfølgelig er det plass til deg! Tror jammen meg at jeg skal dra i gang noe sånn på nyåret jeg[:)]

ORIGINAL: Grimera

Disse var knallfine Nina! Hvor mye garn går det med til en barnetøffel?

Takk!! Kommer litt an på hva slags garn man bruker, men sånn ca. 1,5 nøste[:D]

ORIGINAL: vinterkyss

Hehe, "bra" å høre at det ikke bare er meg som er analfabet på strikking... mamma lærte meg på nytt åssen jeg skulle legge opp, strikke rett, og felle av for bare en liten mnd siden...
Holder på med noen tøfler jeg og, men de suuuuger... strikkinga er helt greit, men de må syes sammen etterpå, og der er vel heller problemet [8D]
Åssen er størrelsene da?

Å sy sammen er det enkleste..Kan prøve å tegne når jeg kommer på en pc..ligger og ammer og surfer på iPhone'en nå..vanskelig å gi utfyllende svar med den[:)]

Back
Topp