Totalt utslitt

Så trøtt, så trøtt. Heldigvis ikke mer kvalm denne gangen enn sist så kan ikke skylde på det. Gjesper hele dagen... Gleder meg til andre trimester da jeg i hvert fall kan være åpen om det. Nå må jo kollegene tro jeg er tidenes lateste.

Åh, samme her. Går rundt og er bare trøtt og sur. Er ikke en som vanligvis prøver å snike meg unna, men den siste uka har jeg tatt uvanlig mange "dopauser", bare for å kunne ha 5 minutter å slappe av på. Hvis det ikke blir noe bedre snart må jeg snakke med legen, men samtidig kjenner jeg at jeg har lite lyst til å være sykmeldt fordi jeg er trøtt og sliten. Haff, kan ikke bare andre trimester komme nå?!:hilarious:
 
Jeg er også fryktelig sliten. Trøtt når jeg våkner om morningen, trøtt og sliten på jobb og hjemme. De dyrebare timene jeg har med mann og barn på ettermiddagen, blir ofte tilbrakt i sofaen mens jeg slokner :dead: Kvalme og hodeverk gjør meg helt utslitt. Gleder meg til energien kommer igjen :wtf:
 
Er trøtt uansett hvor mye jeg sover ut, ingenting hjelper...Zzzz
Jobber heldigvis mye alene så kan gjespe så mye jeg vil, og ikke minst sette meg ned en gang og 10 i løpet av arbeidsdagen uten at noen reagerer
 
Jeg sov middag igår fra 14-15:30 og så la jeg meg kl 19 og sov til 7 nå.. fortsatt sliten
 
Våkner på natt av at jeg er kvalm og brekker meg, får ikke sove en hel natt. Totalt utslitt. Hyperemesis og føler alt bare er ille. Sliter masse med matlysta pga kvalmen og vekta går bare nedover. Glad jeg endelig ble hørt hos legen og fikk sykemelding i går, for jeg fungerer ikke. Brekker meg mye mer på jobb med alle luktene, men er fortsatt noen lukter hjemme jeg ikke slipper unna. Umulig å få alt luktfritt.
 
Back
Topp