Totalt utslitt

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Andre som sliter med energien?
Jeg sliter med kvalme, men synes faktisk den influensa følelsen er det aller verste.
Må virkelig anstrenge meg for å orke å ta en dusj eller bevege meg fra a til b. Får sånne lysglimt i løpet av dagen der jeg klarer å fungere normalt i en halvtime om gangen og det er så deilig.
Tredje gang jeg er gravid (+2 kjemiske) men kan ikke huske å ha vært så totalt utslitt se andre gangene.
Håper det kommer seg i andre trimester :)

Har det på samme måten, før meg pjuskete og er innimellom veldig kvalm. Så energien er på bunn og jeg har behov for å sove på dagen. Merker at kveldene mine blir bedre når jeg får slappet av på dagen og helst tatt en lur.

Ja..! Kjenner meg veldig igjen. Husarbeid er blitt et tiltak jeg «sparer» til bedre dager nå:confused2

Glad jeg har robotstøvsuger:wacky:

Ja..! Kjenner meg veldig igjen. Husarbeid er blitt et tiltak jeg «sparer» til bedre dager nå:confused2

Glad jeg har robotstøvsuger:wacky:
Jeg gjør omtrent ingenting og jeg har i utgangspunktet støv på hjernen. Heldigvis er mannen flink, men vi henger litt bakpå i følge meg da hihi. Jeg er sykemeldt men selv om jeg får sovet litt på dagen er det som batteriet aldri bli ladet. Husarbeid får bare vere husarbeid. Jeg prioriterer å bruke tiden på ungene når jeg har et snev av energi :)
Robotstøvsuger hadde vært fantastisk i tider som dette altså ❤❤

Jepp! Jeg er litt kvalm på kveldstid bare, men er totalt utslitt fordet. Orker egentlig bare å jobbe, når jeg kommer hjem er det sofaen resten av dagen. Er bare 6 uker, så kan ikke skjønne hvordan det skal gå når jeg kommer lenger ut i svangerskap. Håper virkelig energien tar seg opp snart.

Ja hadde det helt likt! Men så like plutselig som det kom, så forsvant det for et par dager siden :)
Helt ulikt fra første svangerskap!

Andre som sliter med energien?
Jeg sliter med kvalme, men synes faktisk den influensa følelsen er det aller verste.
Må virkelig anstrenge meg for å orke å ta en dusj eller bevege meg fra a til b. Får sånne lysglimt i løpet av dagen der jeg klarer å fungere normalt i en halvtime om gangen og det er så deilig.
Tredje gang jeg er gravid (+2 kjemiske) men kan ikke huske å ha vært så totalt utslitt se andre gangene.
Håper det kommer seg i andre trimester :)
Jeg har det litt på samme måte som deg. Kvalmen kommer og går, men føler meg totalt utmattet store deler av dagen. Må legge meg tvert ned når jeg kommer hjem fra jobb, og føler meg helt ubrukelig. Håper også energien kommer tilbake i 2. trimester. :)

Føler det på samme måte, føler meg utslitt når jeg står opp av sengen om morgenen! Måtte litt energi komme tilbake!

Kjenner meg så godt igjen! Jeg kaster opp innimellom og er kvalm hele dagen, men den utmattelsen er definitivt det værste. Det går også hardt utover psyken. Hadde det slik sist svangerskap og da gikk det gradvis over mot uke 18. Nå er jeg 50 % sykemeldt ut denne uken og jeg er SÅ lettet for det, selvom jeg får ekstremt dårlig samvittighet ovenfor jobben. Spent på hvordan neste uke blir.

Jepp! Jeg er litt kvalm på kveldstid bare, men er totalt utslitt fordet. Orker egentlig bare å jobbe, når jeg kommer hjem er det sofaen resten av dagen. Er bare 6 uker, så kan ikke skjønne hvordan det skal gå når jeg kommer lenger ut i svangerskap. Håper virkelig energien tar seg opp snart.

Samme her! Jeg er 6 + 4 og blir kjempekvalm på kvelden. Da ligger jeg bare rett ut. På dagen er jeg sliten og føler meg syk. Ugh. Håper, som deg, at energien tar seg opp!

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg har konstant kvalme,og kvalmen blir sterkere når jeg beveger meg feks fra sofaen til do eller fra sofaen til kjøkkenet. Føler at jeg er helt utladet. Alt lukter og alt gjør meg kvalm, til og med møbler og ting rundt meg gjør meg kvalm. Er 7+1 idag

Er det flere som er sykemeldt? Jeg har kasta inn håndkledet denne uka. Er helt utkjørt og konstant uggen og kvalm. Satser på jobb til uka igjen, men er veldig spent på om jeg orker.

Er det flere som er sykemeldt? Jeg har kasta inn håndkledet denne uka. Er helt utkjørt og konstant uggen og kvalm. Satser på jobb til uka igjen, men er veldig spent på om jeg orker.

Jeg er 50 % sykemeldt ut uken. Det har vært en lettelse. Ønsker ikke 100 % da jeg blir helt koko av å bare gå hjemme. Spent på hvordan neste uke blir når det er full jobb igjen.

Ja, eg kjenner meg ganske utmatta. Fungerer ok på jobb, men er utrulig sliten på ettermiddag og kveld. Så når guttungen har lagt seg har eg ikkje energi til å jobbe og yte det lille ekstra for elevane mine. Går berre akkurat rundt, føler eg.

I dag er jeg helt utslitt. Jeg føler at denne uken har vært så utroooolig lang. Håper neste uke blir bedre, for det er så vidt jeg orker tanken på å stå opp i morgen.

Sykemeldt 100% i to uker og fått nye to uker. Fungerer overhode ikke. Kvalm, kaster opp, sliten og trøtt. Mannen truer med lege og innleggelse. Ikke arbeidsfør på en flekk.

Huff, høres så slitsomt ut! Håper dere får masse hjelp til alt, og at dere blir godt tatt vare på! Pass på dere selv, ikke gjør noe som du egentlig ikke orker eller som føles feil - det meste kan enten vente, eller gjøres av andre (f.eks. pappaen..?) :) Og viktigst av alt: IKKE ha dårlig samvittighet for å være verken sykemeldt eller å ta det rolig! Du dyrker et liv i magen din, det er en stor jobb og dere trenger BEGGE at du er mest mulig uthvilt og i god form!

Har vært ganske kvalm, og føler meg rett og slett lat! Men må jo bare være at jeg er så sliten av å være dårlig og at jeg har spist så lite som gir meg denne følelsen....

Så trøtt, så trøtt. Heldigvis ikke mer kvalm denne gangen enn sist så kan ikke skylde på det. Gjesper hele dagen... Gleder meg til andre trimester da jeg i hvert fall kan være åpen om det. Nå må jo kollegene tro jeg er tidenes lateste.

Back
Topp