Totalt utmattet

Lillespire95

Flørter med forumet
Hei! :) Jeg er i dag i uke 8, 7+4, å er helt totalt utmattet. Er helt utslitt å har ligget på sofaen hele helgen. Er litt trøtt, men det er utmattelsen som er verst. Var syk tidligere denne uken. Er det noen som har det likt? Eller som har noen gode råd eller tanker? Har mest lyst til å legge meg ned Er i 100% jobb, så må si jeg er spent på hvordan dette skal gå:(
 
Kjenner meg igjen fra forrige svangerskap. Nå ser jeg tendenser allerede, og har ikke testet positivt ennå (ikm på fredag), så blir spennende å se om det blir like ille hvis spira sitter nå. Det er veldig frustrerende, men jeg mener å huske andre trimester var Mye bedre :Heartbigred
 
Har vært gravid 7 ganger og det er alltid sånn for meg i første trimester, blir helt slått ut - utmattet og trøtt. Blir som regel mye bedre i andre og tredje trimester. Er mye som skjer i kroppen din nå så den jobber nok bare hardt, gratulerer så mye med spiren ❤️ blir det et problem i forhold til jobb så snakk med jordmor/lege, og sett deg selv og den lille mageboeren først nå ;)
 
Kjenner meg igjen fra forrige svangerskap. Nå ser jeg tendenser allerede, og har ikke testet positivt ennå (ikm på fredag), så blir spennende å se om det blir like ille hvis spira sitter nå. Det er veldig frustrerende, men jeg mener å huske andre trimester var Mye bedre :Heartbigred
Takk for svar! Håper det går seg til snart. Har nå lest at mange sier at de blir bedre i 2.trimester:Heartred å takk for gratulasjon! Håper det sitter en spire hos deg også:Heartred:love017
 
Har vært gravid 7 ganger og det er alltid sånn for meg i første trimester, blir helt slått ut - utmattet og trøtt. Blir som regel mye bedre i andre og tredje trimester. Er mye som skjer i kroppen din nå så den jobber nok bare hardt, gratulerer så mye med spiren ❤️ blir det et problem i forhold til jobb så snakk med jordmor/lege, og sett deg selv og den lille mageboeren først nå ;)
 
Har vært gravid 7 ganger og det er alltid sånn for meg i første trimester, blir helt slått ut - utmattet og trøtt. Blir som regel mye bedre i andre og tredje trimester. Er mye som skjer i kroppen din nå så den jobber nok bare hardt, gratulerer så mye med spiren ❤️ blir det et problem i forhold til jobb så snakk med jordmor/lege, og sett deg selv og den lille mageboeren først nå ;)
Litt godt å høre at flere har det likt. Takk for gratulasjon:Heartred jeg gikk til det steget at jeg har tatt ut en sykemelding, er håpløst å skal jobbe når man så vidt klarer å ta vare på seg selv:depressed:
 
Høres lurt ut ❤️ man er ikke til noe nytte på jobb nei når man knapt kan ta vare på seg selv, god bedring, håper energien snart kommer tilbake! ☺️
 
Jeg er 12+5 og ligger fortsatt på soffan . Ble 60% sykemeldt for en god stund siden . Så kjemper meg gjennom 2 dager på jobb i uka . En mager trøst er at det går over :Heartred
 
Ble sykemeldt pga trøtthet og kvalme og lite mulighet for tilrettelegging på jobb i uke 9, er idag 10+6 og starter ferie i morgen :Heartred
Prat med fastlege:Heartred
 
Back
Topp