Totalt utmattet...

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
8 dager etter fødsel, snill gutt som spiser og sover. Men mor er totalt utmattet, kvalm og skjelven.

Utenom å amme, så ligger jeg kun på sofaen... hadde ikke klart dette, hvis ikke samboeren hadde vært hjemme og gjort alt annet. Har vært hos legen og tatt masse prøver, venter på svar på disse. Mistet ikke spesielt mye blod under fødselen, men spiser jerntilskudd.

Flere som har opplevd dette?

Jeg var ganske sliten slev etter fødselen, men jeg mistet ganske mye blod. Kjenner jeg er litt svimmel noen ganger. Har litt mer enegy nå, to uker etter fødselen.

Jeg var slik til rundt halvannen-to uker etter fødsel.. Helt utslitt.. Det blir bedre! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Føler meg det samme men har vært gjennom mye etter fødsel blant annet hemoride operasjon, brystbetennelse og lavt BT

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, men det gikk bedre etter to uker! Hold ut. Etter tre er det bare søvnmangel som er problem her [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sikker på at du ikke har feber? Jeg hadde noen sjabre uker, men var klart dårligst de dagene jeg hadde feber pga brystbetennelse.

8 dager etter fødsel, snill gutt som spiser og sover. Men mor er totalt utmattet, kvalm og skjelven.

Utenom å amme, så ligger jeg kun på sofaen... hadde ikke klart dette, hvis ikke samboeren hadde vært hjemme og gjort alt annet. Har vært hos legen og tatt masse prøver, venter på svar på disse. Mistet ikke spesielt mye blod under fødselen, men spiser jerntilskudd.

Flere som har opplevd dette?

Føler det sånn jeg å... 10 dager etter... Håper det gir seg.. Har en liten en som aldri er fornøyd :-/ pupp og tillegg ?! Sov bare to timer i hele går?!
Hun er Nr 2 også så å ha en 3 åring i tillegg er slitsomt om dagen. Men jeg lever i håpet om at formen kommer :-)) har heldigvis en flink mann..

Back
Topp