totalangst

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
for å lukeparkere.Noen flere med det?Jeg får det jo aldri til,blir så skjeivt[&o]Merkelig jeg har lappen igrunn....

Skal til byen idag,og skal parkere på en stor plass jeg vet jeg slipper å parkere imellom 2 biler[8D](må gå 15 min)Hehehehe

tror ikke jeg kødder når jeg sier jeg bruker 5 min på å parkere bilen ute på plassen på utisden av huset[X(]

jeg har d også slik, men etter jeg så hjelpekorpset på tv2 som hadde en genial oppskrift på lukeparkering så har d faktisk gått kjempebra!!!

Men jeg prøver til d lengste å unngå lukeparkering, så finner heller en plass ett annet sted ja!

ORIGINAL: Kakemonsteret

huff, det kan ikke være noe gøy. Har ikke lappen selv, men kjenner jeg hadde vært ganske nervøs hvis jeg skulle ha kjørt!

Er flink til å kjøre,er bare den beregninga når jeg skal rygge inn noen vei som er helt på tryne[:'(]

ORIGINAL: GuttasMamma!

for å lukeparkere.Noen flere med det?Jeg får det jo aldri til,blir så skjeivt[&o]Merkelig jeg har lappen igrunn....

Skal til byen idag,og skal parkere på en stor plass jeg vet jeg slipper å parkere imellom 2 biler[8D](må gå 15 min)Hehehehe

vi har det litt omvendt vi. hehe. jeg kan lukeparkere og rygge meg inn på en parkeringsplass. men klarer søren meg ikke å kjøre meg rett inn

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Kakemonsteret

huff, det kan ikke være noe gøy. Har ikke lappen selv, men kjenner jeg hadde vært ganske nervøs hvis jeg skulle ha kjørt!

Er flink til å kjøre,er bare den beregninga når jeg skal rygge inn noen vei som er helt på tryne[:'(]

Samme her[8D] Lukeparkerer ikke, blir bare helt feil!

Etter å ha hatt lappen i snart 16 år([&:]),tror jeg faktisk jeg ikke har lukeparkert en eneste gang[8D][:D] Skyr det som best jeg kan - og går heller noen ekstra meter for å unngå det.

Du må bare ØVE!!!![;)][:)][:)][:)][:)][;)]

ORIGINAL: Snappis

Du må bare ØVE!!!![;)][:)][:)][:)][:)][;)]

hver eneste dag!(har bare hatt lappen i ei go uke da[8D])

Back
Topp