Total lættis

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
av mammaen sin han Lillebror!
Vi hører på barnesanger, så kom en gammel slager "jeg har ei gammal tante" med forskjellige bevegelser. Og da mammaen svingte rompa falt han helt sammen i latter :p
Hoho!

Så søt og morsom han er:-)
Anette liker også musikk bedre og bedre, vi hører mye på lillebjørn nilsen:-)

Reven på hønsejakt digger hun best, og okken bom:-)

hehe, liten morroklump! :rolleyes:
Vi hørte på Kaptein Sortebill på Spotify mens hun fikk melkeflaske i sted, men så kobla visst pappan seg på Spotify på jobb og så blei det stille på Ipoden her hjemme o_O Hermine blei stor i øynene og begynte å kave noe dyrebart, tydelig at hun mislikte at det blei slutt på musikken ;)

Så moro =)

Vi hørte på Kaptein Sortebill på Spotify mens hun fikk melkeflaske i sted, men så kobla visst pappan seg på Spotify på jobb og så blei det stille på Ipoden her hjemme o_O Hermine blei stor i øynene og begynte å kave noe dyrebart, tydelig at hun mislikte at det blei slutt på musikken ;)
Hehehe =)

Rockebebiser:-)

Vi har forresten fått ringslynga fra deg idag :D Overførte pengene nå i morges så du får de sikkert over helga ;)
Er spent på å prøve, men tror jeg må google meg til noen instrukser for dumme meg skjønte ikke greia helt :oops: :eek: :p ;) Hermine er sur som et tyttebær idag også, lurer på om årsaken er de dårlige nettene o_O Men hun vil kun bli bært på, så det passa fint å få den såpass kjapt! ;)

Vi har forresten fått ringslynga fra deg idag :D Overførte pengene nå i morges så du får de sikkert over helga ;)
Er spent på å prøve, men tror jeg må google meg til noen instrukser for dumme meg skjønte ikke greia helt :oops: :eek: :p ;) Hermine er sur som et tyttebær idag også, lurer på om årsaken er de dårlige nettene o_O Men hun vil kun bli bært på, så det passa fint å få den såpass kjapt! ;)

Kan jo være tenner, for slik var det her i hvertfall:eek:

Oi så kjapt =)
Du får prøve litt, og spørre om det er noe du lurer på :D

Oi så kjapt =)
Du får prøve litt, og spørre om det er noe du lurer på :D
Will do! :D Nesten så jeg vekte snuppa for å få prøve, tok jo inn posten etter at hun akkurat var sovna o_O :P

Will do! :D Nesten så jeg vekte snuppa for å få prøve, tok jo inn posten etter at hun akkurat var sovna o_O :p
Hehehe =)
Det finnes i grunn bare to måter å bære på, så det er ikke så vanskelig :D

Kjenner ingen tegn til tenner o_O Men håper egentlig på det, for da betyr det at det vil gå over av seg selv ;)

Så ingen tegn til tenner jeg heller, bare sikling og spise på ting, men så plutselig var de der etter mye grining på natta.

Så ingen tegn til tenner jeg heller, bare sikling og spise på ting, men så plutselig var de der etter mye grining på natta.
Skal sjekke igjen nå etterpå! :D Alle snakker jo om de derre kulene i gommene som kommer før tennene, men de kjenner jeg ingenting til :eek: ;) :P

Skal sjekke igjen nå etterpå! :D Alle snakker jo om de derre kulene i gommene som kommer før tennene, men de kjenner jeg ingenting til :eek: ;) :p

Det gjorde ikke jeg heller, så ble meget overasket:-)

Hehe.. Det samme har skjedd her. Ille popuøært i det hele tatt..:p

Sendte ei krass melding til mannen og fikk til svar at han skal kjøpe torbjørn egner på cd til henne;):p
Hehe.. Ja, da har han å komme hjem med den!!;)
Hører masse på T.E og Alf Prøisen. De er så koselige de karene der. Masse musikk som kan bli for masete syns jeg.

Back
Topp