Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe =)hehe, liten morroklump!
Vi hørte på Kaptein Sortebill på Spotify mens hun fikk melkeflaske i sted, men så kobla visst pappan seg på Spotify på jobb og så blei det stille på Ipoden her hjemmeHermine blei stor i øynene og begynte å kave noe dyrebart, tydelig at hun mislikte at det blei slutt på musikken
![]()
Vi har forresten fått ringslynga fra deg idagHehehe =)
Vi har forresten fått ringslynga fra deg idagOverførte pengene nå i morges så du får de sikkert over helga
Er spent på å prøve, men tror jeg må google meg til noen instrukser for dumme meg skjønte ikke greia helt![]()
![]()
![]()
Hermine er sur som et tyttebær idag også, lurer på om årsaken er de dårlige nettene
Men hun vil kun bli bært på, så det passa fint å få den såpass kjapt!
![]()
Oi så kjapt =)Vi har forresten fått ringslynga fra deg idagOverførte pengene nå i morges så du får de sikkert over helga
Er spent på å prøve, men tror jeg må google meg til noen instrukser for dumme meg skjønte ikke greia helt![]()
![]()
![]()
Hermine er sur som et tyttebær idag også, lurer på om årsaken er de dårlige nettene
Men hun vil kun bli bært på, så det passa fint å få den såpass kjapt!
![]()
Kjenner ingen tegn til tennerKan jo være tenner, for slik var det her i hvertfall![]()
Will do!Oi så kjapt =)
Du får prøve litt, og spørre om det er noe du lurer på![]()
Hehehe =)Will do!Nesten så jeg vekte snuppa for å få prøve, tok jo inn posten etter at hun akkurat var sovna
![]()
![]()
Kjenner ingen tegn til tennerMen håper egentlig på det, for da betyr det at det vil gå over av seg selv
![]()
Skal sjekke igjen nå etterpå!Så ingen tegn til tenner jeg heller, bare sikling og spise på ting, men så plutselig var de der etter mye grining på natta.
Skal sjekke igjen nå etterpå!Alle snakker jo om de derre kulene i gommene som kommer før tennene, men de kjenner jeg ingenting til
![]()
![]()
![]()
Gjorde ikke det med T jeg heller, plutselig poppet de ut!Det gjorde ikke jeg heller, så ble meget overasket![]()
Hehe.. Det samme har skjedd her. Ille popuøært i det hele tatt..hehe, liten morroklump!
Vi hørte på Kaptein Sortebill på Spotify mens hun fikk melkeflaske i sted, men så kobla visst pappan seg på Spotify på jobb og så blei det stille på Ipoden her hjemmeHermine blei stor i øynene og begynte å kave noe dyrebart, tydelig at hun mislikte at det blei slutt på musikken
![]()
Sendte ei krass melding til mannen og fikk til svar at han skal kjøpe torbjørn egner på cd til henneHehe.. Det samme har skjedd her. Ille popuøært i det hele tatt..![]()
Hehe.. Ja, da har han å komme hjem med den!!Sendte ei krass melding til mannen og fikk til svar at han skal kjøpe torbjørn egner på cd til henne![]()