Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg utrolig mye til å møte den lille men samtidig så nyter jeg å gå gravid med mye bevegelse i magen hver dag.Nå er det bare 98 dager til termin for min del! Endelig nede på tosifret tall! Hva med dere? Hvor langt har du igjen nå?![]()
110 dager igjen så er ei lita stund igjenGleder meg utrolig mye til å møte den lille men samtidig så nyter jeg å gå gravid med mye bevegelse i magen hver dag.
Greit at det er ei lita stund igjen da storesøster skal få nytt soverom men det må males førstSå blir litt å gjøre før nr 2 kommer
Andre som har litt å gjøre før nr 2 kommer?
Har også et rom igjen å male/fikse, og nå må jeg vel hive meg til å kjøpe vogn snart! Har hatt et kjipt svangerskap så hadde det ikke vært for alt det praktiske som ikke er klart, så kunne lillegutt kommet nå allerede for min del110 dager igjen så er ei lita stund igjenGleder meg utrolig mye til å møte den lille men samtidig så nyter jeg å gå gravid med mye bevegelse i magen hver dag.
Greit at det er ei lita stund igjen da storesøster skal få nytt soverom men det må males førstSå blir litt å gjøre før nr 2 kommer
Andre som har litt å gjøre før nr 2 kommer?
nå over i tredje trimester, kjenner ikke at jeg gleder meg akkurat da alle skriver at andre trimester er det beste og de fleste plager kommer i tredje. Har så langt hatt et fullstendig problemfritt svangerskap, så håper det holder seg!Har også et rom igjen å male/fikse, og nå må jeg vel hive meg til å kjøpe vogn snart! Har hatt et kjipt svangerskap så hadde det ikke vært for alt det praktiske som ikke er klart, så kunne lillegutt kommet nå allerede for min del![]()
er nesten ferdig altså, men mangler gangen og store deler av resten av huset, så blir nok ikke ferdig før hun kommer 

Enig! Tenker også at det er litt merkelig at det i en av appene står at babyen denne uken er 36,5cm og like stor som et salathode. Altså, jeg har ikke målt, men tror ikke jeg har sett et salathode på 36 cm105morsomt med detaljene i appene syns jeg. Bortsett fra den J*vla "hvor stor er babyen nå". Var gøy i starten men å presse ut et lam tilslutt !! høres ikke veldig koselig ut.

Har veldig morsomt i starten, når embryoet nådde 1 cm osv. Men enig med deg nå, dette skal jo faktisk ut igjen også105morsomt med detaljene i appene syns jeg. Bortsett fra den J*vla "hvor stor er babyen nå". Var gøy i starten men å presse ut et lam tilslutt !! høres ikke veldig koselig ut.