Tosifret tall! Nedtelling til termin

110 dager igjen så er ei lita stund igjen:happy: Gleder meg utrolig mye til å møte den lille men samtidig så nyter jeg å gå gravid med mye bevegelse i magen hver dag.
Greit at det er ei lita stund igjen da storesøster skal få nytt soverom men det må males først:D Så blir litt å gjøre før nr 2 kommer:)
Andre som har litt å gjøre før nr 2 kommer?

110 dager igjen så er ei lita stund igjen:happy: Gleder meg utrolig mye til å møte den lille men samtidig så nyter jeg å gå gravid med mye bevegelse i magen hver dag.
Greit at det er ei lita stund igjen da storesøster skal få nytt soverom men det må males først:D Så blir litt å gjøre før nr 2 kommer:)

Jaaa, her må vi rydde ut av og sparkle + male/pusse opp et rom som jentene på 2 og 4 skal få flytte inn på før lillebror kommer... håper vi rekker det!

Har også et rom igjen å male/fikse, og nå må jeg vel hive meg til å kjøpe vogn snart! Har hatt et kjipt svangerskap så hadde det ikke vært for alt det praktiske som ikke er klart, så kunne lillegutt kommet nå allerede for min del ❤️

Er nede på 92 dager med termin 1. Juli :happy: nå over i tredje trimester, kjenner ikke at jeg gleder meg akkurat da alle skriver at andre trimester er det beste og de fleste plager kommer i tredje. Har så langt hatt et fullstendig problemfritt svangerskap, så håper det holder seg!

Har også et rom igjen å male/fikse, og nå må jeg vel hive meg til å kjøpe vogn snart! Har hatt et kjipt svangerskap så hadde det ikke vært for alt det praktiske som ikke er klart, så kunne lillegutt kommet nå allerede for min del ❤️

Kjenner på den! Venter nr. 1, men barnerommet er ikke ferdig bygd enda :nailbiting: er nesten ferdig altså, men mangler gangen og store deler av resten av huset, så blir nok ikke ferdig før hun kommer :D Hadde vært kjekt å ha ferdig så mye som mulig uansett!

100 i dag :) men de har sagt at jeg ikke får gå lenger enn til uke 36-37 så da er det enda kortere.

Kjenner godt igjen at vi har en del igjen. Vi har enda ikke flytta ut 1 1/2 åringen fra vårt soverom så må fortsatt ordne litt der :oops:

105:joyful: morsomt med detaljene i appene syns jeg. Bortsett fra den J*vla "hvor stor er babyen nå". Var gøy i starten men å presse ut et lam tilslutt !! høres ikke veldig koselig ut.

105:joyful: morsomt med detaljene i appene syns jeg. Bortsett fra den J*vla "hvor stor er babyen nå". Var gøy i starten men å presse ut et lam tilslutt !! høres ikke veldig koselig ut.
Enig! Tenker også at det er litt merkelig at det i en av appene står at babyen denne uken er 36,5cm og like stor som et salathode. Altså, jeg har ikke målt, men tror ikke jeg har sett et salathode på 36 cm:hilarious:

Back
Topp