Torsdanskravla

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3

mårnings!

for ei natt det har vært... merker virkelig vinden når man ligger i 2.etg!!! har aldri våknet av vind, men i natt var det ekstremt!!!! jeg er trøtt, men helldigvis sov ungene i gjennom det og er opplagt som vanlig.

ha en finfin torsdag[:)]

Vind? Har ikke merka noe her, annet enn at det blåste godt i går kveld.

God morgen! [:)]

Trøtt jeg og, våkna kl 7 av melding fra sjefen (om jobbing på lørdag, for n'te lørdag på rad, men denne gang måtte jeg si nei siden vi skal til Trheim), men har ligget litt våken etter sambo stod opp kl 5.20, har så mye stressmomenter i hodet mitt at jeg plutselig våkner av ting jeg må huske å gjøre...
Ungene skal i bhg i dag, og jeg skal på PulsSpinn og Pump. Etterpå skal jeg hjem og kose meg alene hjemme, og når ungene skal hentes i dag så tror jeg at jeg skal ta i bruk sykkelen og sykkelvogna! [:)] Er bare veier hele veien opp nå, og når sola kommer frem så blir det ca 5 grader, så da må det vel gå an!

Ha en fin dag dere!

Dagens status er: N er barnetv, BenTen tror jeg, samboeren har reist på jobb og J sover. Mammaen sitter med frokost og kaffe latte på morgenen[:)]

Kjenner jeg fortsatt er grinete på samboeren og pønsker ut hvordan irritere han mest mulig utover dagen og få han til å få dårlig samvittighet. Siden han blant annet syntes det var sååå slitsomt at jeg dro for å trene på kvelden slik at han ble alene med J hjemme, tenkte jeg ikke lage middag i dag, men trene midt i middagstider og ta med begge barna og levere de hos mamma mens jeg trener. Da får han dårlig samvittighet nemlig[:D]

Fikk forresten melding av mamma på morgenen for hun var litt oppgitt. Hun fikk jo helt ny bil for under en måned siden, men i morges startet den ikke[:@] Fint med ny bil....

Skal etter hvert levere Nicholas i bhg før jeg tar med Josephine på min seks ukers kontroll hos legen. Må ta opp dette med at jeg er såå svimmel for tiden. Slitsomt nemlig.

Og klokken tolv er det 6 ukers kontroll på hs for Josephine[:)]

Deretter foreldrekaffe i bhg med Nicholas[:)]

Her sto jeg opp til en god mage[:)] Ikke noe vondt eller noe råttent egg lukt lengre[:D][:D]

Formen er bra så etter at jeg og Heidi leverte Vilde i bhg så har jeg vasket huset..Fikk ikke gjort alt på mandag da jeg ikke var 100% i form

Nå er det litt datatid før jeg stikker i dusjen, skal bli godt[:)]

I morgen skal Heidi bli med meg på jobben er spent på dette[:)]

Vært på 6 ukers kontroll med snuppelure i dag. Hun er i følge legen Helt perfekt[:)] Hun veier nå 5320 og er 58,5 cm lang. HS synes hun er kvikk og oppvakt og har det bra. Hun legger bra på seg så jeg kan gjerne fullamme i 6 mnd. Hs syntes også at hun var kul fordi hun har så tydelige signaler i forhold til hva hun vil.

Min 6 ukers kontroll var alt bra der og. Fikk resept på Cerazette, men har hørt så mye rart om den. Noen her med erfaringer kanskje?

Forresten sinna på kommunen som ikke har strødd heri bakken så jeg kommer ikke inn på gårdsplassen fordi det er speilblank holke utenfor huset og ned hele bakken. Har parkert hos ei gammel røy nedi gata her så lenge jeg. Spurte henne pent om det var greit da[:)]

Tidlig på jobb i dag=tidlig hjemme fra jobb (tidlig til å være meg hvertfall) Middagen står til varming, rester fra i går og jeg skal se home and away. DET er lenge siden det. Lurer på om de samme folka er med[:D]

ORIGINAL: McMor

Tidlig på jobb i dag=tidlig hjemme fra jobb (tidlig til å være meg hvertfall) Middagen står til varming, rester fra i går og jeg skal se home and away. DET er lenge siden det. Lurer på om de samme folka er med[:D]

fant du noen kjentfolk på home and away? [:)] mange som har kommet til i det siste.

Da har jeg og Vilde kost oss med meksikansk gryterett mens Heidi hadde kald potetstappe[:)]
Nå ser dem på playhouse og jeg driver med å finne fram klær til jentene for morgendagen..Liker best å gjøre det på kvelden så jeg slipper det stresset på morningen[:)]

Looney: jeg fikk cerazette etter Ida ble født, likte den IKKE! humøret ble veldig ustabilt. Så da Tobias ble født, så ba jeg om Conludag istedet, og den passa meg fint [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Looney: jeg fikk cerazette etter Ida ble født, likte den IKKE! humøret ble veldig ustabilt. Så da Tobias ble født, så ba jeg om Conludag istedet, og den passa meg fint [:)]

Hmm, har hørt det med humøret nemlig[>:] og mange sliter med småblødninger.

Endelig kom strøbilen her. Og det selvfølgelig rett før samboeren kom hjem så han skjønner ikke mitt gnål om glatt vei[&:][:D] Men jeg hadde kjøpt strøsand i tillegg jeg, så vi har strødd litt ekstra nå, og vips kom jeg inn på gårdsplassen igjen.

N forsvant til naboen for å leke da vi kom hjem fra bhg, og ble der helt til legging. Nå sover begge de søte små, tror jeg[:D]

Jeg og samboeren er invitert på snowboard NM i Trysil - guttetur/festetur. Men det er litt tidlig å reise fra Josephine + at N er hjemme den helgen også. Han kunne vel alltids vært en ekstra helg hos pappaen da. Men jeg skjønner jo nå at samboeren er hypp på å reise uansett. Kanskje jeg skal bare sende han avgårde for jeg overlever vel en helg med to små?

Ellers er Nicholas blitt så flink til å skrive den siste tiden og skriver hele navnet sitt blant annet[:)] Og han er kjempe stolt.

ORIGINAL: Buffi

Da har jeg og Vilde kost oss med meksikansk gryterett mens Heidi hadde kald potetstappe[:)]
Nå ser dem på playhouse og jeg driver med å finne fram klær til jentene for morgendagen..Liker best å gjøre det på kvelden så jeg slipper det stresset på morningen[:)]

sånn gjør jeg det og buffi[:)] godt å slippe å finne frem klær på mårningen[;)]

Bakt scones nå på kvelden, og skal straks køye

Back
Topp