Torsdagsskravling

MrsPink

Forumet er livet
God dag

Dere driver med i dag da jenter?
Jeg er hjemme fra jobb. Jeg bare slapper av på sofan og tar livet med ro. Om noen timer skal jeg hente snuppa i barnehagen. Ellers har vi ikke store planer for dagen.

Hvordan er været hos dere?
Her var det først veldig tåke, så kom sola, men nå er det masse skyer. Hadde håpet at sola skulle være fremme litt til, men nei da.

Og i dag er jeg 26 uker - jippi [8D] 

Ha en riktig fin dag videre.

ORIGINAL: MrsPink

God dag

Jeg ligger på sofaen, har ligget her siden jeg kjørte mannen til jobb kl 730.

Vært kjempe fint, sol å mildt..nå er sola litt bak skyene...

Og i dag er jeg 26 uker - jippi [8D] 

Dessuten kjedr jeg vannet av meg!! Dritt lei kynnere og håper tiden går fooort nå!!

Fin dag til deg å snuppa!![:D][:D][:D]

har vært hos frisøren, fikk snaua meg litt - så skal kjæresten få farge det senere [:D]

her er det grått og regn etter en tåkete start, men hva gjør vel det når vi har runda 27 uker i dag!![:D][:D][:D]

Pinata: uff, høres ikke noe gøy ut med disse kynnere. Krysser fingrene for at de går over snart.

TITTIN72: Gratulerer med 27 uker! Må få bestilt meg en frisørtime jeg også! Har lyst på en total forandring. [;)]

ORIGINAL: MrsPink

God dag

Sitter på jobb og venter på at kl skal gå, for da kommer min kjære samboer og henter meg [:)] Deretter skal vi ut og kjøpe en bursdagsgave til en nevø av meg, dersom gaven ikke koster så alt for mye, kjøper vi det samme til storesøstra og lillebroren [:D]

Her var det først veldig tåke, tåka letta, og så ble det masse skyer..

Og i dag er jeg 27 uker - jippi [8D] Og Elsker min lille Påsan som sparker mammaen sin i magen... sukk...

Ha en riktig fin dag videre og gratulerer med uke 26!!! [:D]

God dag

i dag har jeg vært på helsestasjonen med snuppa[;)] og nå har jeg gang på noe fårikål i gryta på kjøkkenet[;)] 

her er det overskyet, og noen få dråper regn i lufta.. 

Jeg har vært i by`n med svigerinna mi i dag, været har vært deilig i dag, litt sol og litt overskyet..
Tryna skikkelig utenfor inngangsdøren da jeg skulle dra, gikk bra, klarte å ta med for, men etter mye mas til sambo om at han må fjerne isen så har han endelig gjort det etter min trynings.. hehe [:)]

Nå venter jeg på vesla, så skal vi til by`n igjen. Hun må ha ny vårjakke [:)]

God dag

i dag har jeg vært ut å drikke kaffe med en venninne som er også gravide. Var veldig koselig [:)]

Her er det litt overskyet og sola skinner

Virker som folk har hatt en fin dag!

Og nå er snart denne dagen over, og i morgen er det helg!! deilig [:D]

Har vore ein tur på skulen og arbeida litt med redigering av video. Deretter hadde me ein dose "Anvent teater", som er kjempeartig!
Tok bussen heim - sovna - plutseleg var eg midt ute i åkern. Kom såklart ingen bussa i andre retningen igjen, så eg sto ein times tid i slapse/snøvær og venta på at barnefaren sku komme og plukke meg opp..
Ellers har eg berre kosa meg på sofaen med Tangerudbakken osv. resten av kvelden!

Som sagt så var det slaps og snø tidlegare idag.. No er det berre ingenting. Plenen som i dag tidleg var grøn blitt etter alt regnet, er no vorten kledd i ei kvit drakt igjen. Kjenner eg lengtar etter våren no.

I dag er jeg 26+3 veker - jippi [8D]

Back
Topp