Torsdagsskravling

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Sååå..
Hva er planene for i dag da snupper? [:D]

Nå skal jeg straks avgårde her jeg.
Skal til Stavanger sammen med søskenbarna mine på 13 & 18 [:D]
Skal gå å se hvor eldstejenta skal gå på skole, og så en tur på shoppings [:D]
Blir nok tilbake her i ettermiddag en gang, så snakkes da jenter!! Ha en fiin dag [:D]

Vi har ikke noe planer enda,men finner nok på noe utover dagen [:D]
Kanskje gå på besøk,eller ut å shoppe litt [:D]

Høres ut som en koslig dag [:D]

Jeg skal på babybesøk i dag [:D] Nå er lille tulla bare 1 uke og noen dager gammel, gleder meg sånn til å se henne [:D]

je skal bare ta livet med ro i dag, tror je enda ikke har gjort det siden je ble gravid..
men nå sistter je med pc'n og kakao koppen helt alene.. bare meg og magen[:D][:D]
deilig![:D]

skal kjede meg gjennom dagen til kl 15.00 på jobben (ingenting som skjer) og så plukke blåbær i skogen!!! [:)]

Åååå, blåbær! Vilhavilhavilhavilha!

Gørr-kjeder meg jeg også. Hadde ikke vært så ille om jeg ikke hadde hatt hodepine. Da kunne jeg i det minste hatt på litt musikk...

God morning [:D]

Jeg skal ned på trening nå kl 10. Etter det er det vel å fikse i hus og sånn. Før middag skal jeg gå tur med ei venninne som har termin i dag, tror hun er klar for å få ungen ut [8D] Deretter er det middagslaging før vi drar på omvisning på sykehuset med et annet vennepar [;)] I kveld har jeg date med ei venninne. Deilig med ferie [:D]

skal bla besøke foreldrene mine og så skal vi se på leiligheten vi skal flytte inn i hos besteforeldrene mine (skal leie for en slikk og ingenting-så nå skal leiligheten vi eier selges og penger skal spares til hus )
gleder oss masse.. må nok fikse litt, men skal bli kjekt å se!

God morgen alle sammen[:D]
i dag skal jeg rydde kjøkkenet og begynne og pusse opp det også[;)] siste rommet nå..xD skal bli godt og bli ferdig[:D] i tilleg skal jeg vel rydde opp alle tingene til sambo som ligger strødd ut over golvet i stua etter at han kom hjem i går..xD:P **legger merke til at han er kommet for og si det slikt** rot over alt:P

her er det en veldig stille og rolig dag.. har fri, så frokosten er akkurat inntatt, så blir det litt vasking her[;)] en tur ut i byen for å kjøpe noen nye singletter og kanksje litt baby tøy[:D]

og når kjærsten er ferdig på jobb, skal vi ut til søstern hans og se på babyseng[:D]

God morgen!! Idag er planene ikke så mange. Lillemann er akkurat lagt for ettermiddagsluren, jeg har fylte rundstykker i ovnen og skal rulle ut en deig til. Igår fikk jeg virkelig vasket huset godt, så idag legger jeg meg langflat ut og koser meg med litt te og boka mi.[:D]

Ha en strålende dag idag gravide damer![:)]

ORIGINAL: Susa85

God morgen!! Idag er planene ikke så mange. Lillemann er akkurat lagt for ettermiddagsluren, jeg har fylte rundstykker i ovnen og skal rulle ut en deig til. Igår fikk jeg virkelig vasket huset godt, så idag legger jeg meg langflat ut og koser meg med litt te og boka mi.[:D]

Ha en strålende dag idag gravide damer![:)]

Fylte rundstykker høres godt ut! Hva har du inni??

Jeg har spist frokost og såtte på raua[8D]

Har ingen store planer i dag[:D]

I dag blir det og henge med ei god venninne [:D]
Vi skal ha skikkelig jentekveld med hårkurer og ansiktsmaske og grønnsaker og dip [:D]
Naaajs!

Blir vel tidlig kvelden, da jeg begynner klokka 08.00 på jobb i morgen [8D]

I dag har jeg allerede fått gjort masse i huset...i stoooor kontrast til før i uka[:D]. Nå har jeg lagt Linnea og tenkte å sløve litt, før jeg skal klippe til madrass og sy trekk til lekegrinda. Ellers blir det å lage middag litt seinere,og gå en tur, slik at både mamma, prinsessa og bikkja får lufte seg litt[:)]

Vell.. har akkurat stått opp [:-] Så nå blir det vell til at jeg sitter å venter på at sambo skal komme hjem fra jobb, slik at vi kan gå i banken å få huslånet vårt! Hunden trenger vell kanskje en gåtur den også [8D]

Jeg har vært på møte med jobben, og kosa med barna der. De har vokst så mye iløpet av sommeren, kun to måneder, men fy og de blir store og så voksne da...
Er innkjøringstider nå, så var en del leie unger som ikke ville at mamma og pappa skulle dra...
Men nå er det filmtitting. Jane austen book club, håper den er bra [:)]
Åsså må jeg få meg noe mere søvn, mannen hoster og harker sånn, atte jeg får jo ikke sove om natta...

Har ikke noen spesielle planer aent enn å muligens ta en tur i gamle leil igjen.. hehe ikke så mye jeg orker i slengen , så går litt treigt her i gården ja..
Men å hente flere ting må vi få gjort.. så hvis sambo gidder i dag , så må vi nesten gjøre det , men det vil tiden vise[8D]

Ellers blir det vel å vaske å rydde her [;)]

Back
Topp