Torsdagsskravling

BIBBI3

Forumet er livet
Morn jenter!

På jobb, men skulle absolutt holdt senga for her er det snufs, atsjo og kleenex for alle penga.[:'(]
Tenkte det var like greitt å få levert Ben til dagmamma, så får jeg heller hjem å legge meg om jeg ikke makter sitte her i hele dag.[8|]
Sambo kom hjem halv åtte i går kveld, så da fikk han Ben i armene mens jeg gikk rett i seng. Var så omtåkete at jeg nesten ikke orka stå oppreist.[&o]

Ferien vår er utsatt til neste uke. Sikkert like greitt om Ben også blir syk, men nå er jeg lei av å vente..[>:]
Vil så gjerne på tur![:-]
Håper uka går fort...........

Nei, nå må jeg finne jobbpapirene mine under all kleenexen og gjøre noe![8D]

Gooooooooooooood mornings [:D]
Nå har a mor fri tulla og jeg spiser frokost. For en natt.
Jeg sovnet når tulla sovnet kl 19 30. Midt på natta fikk jeg krampe i beinet. Noe vondere må man lete lengre etter [:(]. Hylte så høyt att tulla våknet. Hun ble liggende mellom oss. Mannen min trodde det var jeg som klappet på han meste av natta ha ha.
Siden jeg endelig har en fridag burde jeg ryddet men nei. Mamma og pappa skal en harry tur til sverige så vi ble fristet til å bli med [:D]. Orker ikke tanken på å sitte hjemme når det er så mørkt og trist ute.
Riktig goood bedring Bens mamma. Håper dere kommer dere på ferie neste uke. Skal dere noe eksotisk?

Ha en kos dag alle sammen klemmer fra oss

Blir bare campingvogntur til Sverige den første uka..
Så får vi se om vi drar til Syden ei uke senere.[:)]

Kos dere på harrytur Solsikke. Hadde glatt valgt det fremfor husarbeid jeg også.[;)]

Heisann[:D]

Ja i dag er Tobias hjemme fra bhg,det er pldag der,så da skal vi kose vårs litt sammen[:D]Han sliter litt med løs mage,og i dag så hadde d blitt litt mer vannete enn d har vært de siste dagene[:'(][8|]Våkna til den velkommstbleia i dag[8D]Stakkars lillegutt...hadde rent igjennom pysjen å alt...Men det virker ikke som han har vondt i magen el noe[8|][:)]

Kos dere i dag jenter,detskal vi gjøre trass i bleieskiftinga[8D][:D]

Kan jo muligens være tenner som Sol skrev i den andre tråden?
Håper det bedrer seg uansett.

Fryser jeg i høyhalsgenser og finvær.. Burde vel dratt hjem og finne senga.[X(]

mornings[:D][:D]
har sambo hjemme enda jeg, han er fortsatt sykemldt pga lumbago[&o]
men veldig kjekt å ha han hjemme da...
da jeg stod opp å skulle hente Tuva imorges...
joda.. der lå hun i senga uten bleie[&:]
å hadde tissa, gjennom madrass å alt som var[&:]
så jeg måtte på butikken trett som jeg var å kjøpe potetmel å slenge på...
så nå venter jeg på at det skal tørke sånn at jeg kan støvsuge det vekk[:)]
... så nå har jeg unnskyldning for å vaske rommet hennes å skifte på senga..å huske å legge på tisselakenet[;)](som jeg ikke har hatt på før[8D], å så skal tuva ha på seg up & go bleie om hun sover bare i bleia på natta)

god bedring til deg irene[:)]
å god harrytur solsikke[:D]

Dakk dakk Lisbeth..

Har vært gjennom det tissegreia der ja. Ben tar nemlig av seg bleia om han ikke har pysj på...[:-]
Hadde heldigvis tisselaken på da, men dyne og pute måtte vaskes.[8|][:D]

Heisann Jenter!
Trym er i barnehagen...herregud så rart!!
Jeg syns det er kjempe trist eller ikke trist men litt..ja hva sir man..tungt! Trudde ikke at jeg skulle reagere slik.
Men nå skal jeg hente han igjen, da har han vært alene en time. Håper det går fint, eller det gjør det.
Ååå snakk om PYSE mamma.

Klemmer til helle bøttebaletten [:D]

Irene: Gooood Bedring, masse klemmer.
[link=http://forum.babyverden.no/showProfile.aspx?memid=3350]solsikke76=0)[/link]: Kos deg på Harry tur, håper du får sove bedre i natt.
[link=http://forum.babyverden.no/showProfile.aspx?memid=1504]~~A*R*T Mamma~~[/link]: God bedring til Tobias.
[link=http://forum.babyverden.no/showProfile.aspx?memid=4054]~Lisbeth83~[/link]: Håper potetmelet hjelper mot tisse uhellet.

Hehe.. normal reaksjon Kathrine. Men han har det sikkert kjempekjekt!
De små har godt av å være uten mamma innimellom, og så er det så utrolig kos med velkomst da.[:D]

Hvor er alle? Stille her synes jeg...[8|]

Ja da er 2. dag av innkjøring i barnehagen over [:)]

Jeg merker han opplever mye nytt. Idag morges ville han bli bært mye mer enn han pleier. Da vi hadde parkert bilen ville han også bli bært til barnehagen. Men da vi kom oss dit var alt greit. Han lekte med de ansatte og var der andre barn lekte. Men så måtte han få bekreftet at jeg var der. En kos og opp på fanget en snar tur, før det var mer lek igjen. Jeg var med litt og noen ganger satt jeg å så på. Da vi kom inn igjen var det lunsj. Han spiste godt og skulle absolutt drikke av krus slik de andre gjorde. Da endte det meste i fanget men pyttsann... det gikk greit det sa de.
Da var det tid for oss å komme oss hjem. 2 min i bil og Sondre sovnet i bilen på vei hjem. Jeg bar han opp trappene og fikk lagt han i sengen sin. Han sov 1,5 timer. Var tydelig mer sliten men sove mer... niks. Så nå sitter vi her(eller sondre løpet rundt å leker og vil ha kos) trette som bare det... og enda er det lenge til kvelden. Jeg skulle jo ha fått oss ut en tur men jeg er så sliten i kroppen at jeg orker ikke tanken på hverken ut eller få besøk...  Snart kommer min kjære hjem og bytter klær. Så drar han i tomta og vi ser ikke mer til han før sent ikveld.

Kommer sikkert innom senere ikveld. Kos dere alle så lenge [:)]

God kveld alle sammen!
Innom en tur jeg og da.. en sjeldenhet, men har fått gjort mye her i dag da.
til og med lagt inn bilde på ukestråden.. helt utrolig[8D][8D] Men FOR et bilde da[8|]
hehe.. skammer meg litt over det.. men MÅTTE bare ta bilde når han fant frem
den flaska altså...

Artig å lese om alle som er gravide og som prøver og bleier som plukkes av selv
i senga, og barnehagetilvenning. Vi skal også til med det på nytt igjen i mårra..
Gruer meg som en unge..[&:][&:] Preben har blitt SÅÅÅÅ mammadalt.. Snufs.. og
så jeg som har jobbet SÅ hardt for å få ham til å leke seg litt selv, og ikke være
mammadalt.. Men nå skjønner jeg ikke hva jeg har gjort galt.. for nå er han
helt hysterisk.. Så det skal jammen bli gøy med barnehage i mårra[:-][:-][:-][&:]

Noen som har noen tips? Hvordan han skal bli litt mindre mammadalt og hvordan
få barnehage overgangen så bra som mulig? (Legger ut en egen tråd om dette
jeg - fint om dere svarer der[:)])

Klem til alle sammen.

Me jabbas

Back
Topp