Torsdagsskravling

Hei på dere.

Min lille har snudd døgnet de tre siste dagene. Sovet hele dagen, med unntak av mat hver 3.time, og vært våken fra rundt kl 03 - 08.00. Sånt blir. Man trøtt av.

Så i dag sov jeg med han til kl. 12. Etter det sløvet vi hjemme før vi hentet storesøsknene i bhg. Nå ligger han å sover på ammeputa på meg mens jeg ser tv. :-) Håper på mer søvn i natt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her holder jeg på å få bukt med en begynnende brystbetennelse... Andre på to uker, men ser ut som jeg klarer meg uten medisiner... Men det er jaggu ikke lett å være syk og alene med tre barn...
Mannen er nye borte på ettermidagene/ kveldene. Så da står jeg der igjen med alt... Og med ei lita jente som vil bysses i søvn samtidig som storebrødrene skal legge seg, går ting litt på styr her... Men klarer vel å komme inn i noen rutiner snart...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God torsdag:-) Idag har vi vært inne i det dårlige været, med unntak av henting av storesøster:-) Lille har sovet ganske mye idag, og jeg har hatt tid til å vaske klær og hus:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åå, stakkars. Masse god bedring og håper antibiotikaen virker kjapt.

Tusen takk! Håper jeg også. Dette var ikke noe særlig :/

Her holder jeg på å få bukt med en begynnende brystbetennelse... Andre på to uker, men ser ut som jeg klarer meg uten medisiner... Men det er jaggu ikke lett å være syk og alene med tre barn...
Mannen er nye borte på ettermidagene/ kveldene. Så da står jeg der igjen med alt... Og med ei lita jente som vil bysses i søvn samtidig som storebrødrene skal legge seg, går ting litt på styr her... Men klarer vel å komme inn i noen rutiner snart...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Herregud så flink du er !
Helt utrolig at du klarer å komme deg gjennom dagene.
Jeg har bare en liten baby og jeg synes det er slitsomt - men du har tre å styre med så jeg skal virkelig ikke klage.

Superwoman!

Jeg var på mitt første barseltreff på torsdag :) håper vi klarer å holde god kontakt :)

Herregud så flink du er !
Helt utrolig at du klarer å komme deg gjennom dagene.
Jeg har bare en liten baby og jeg synes det er slitsomt - men du har tre å styre med så jeg skal virkelig ikke klage.

Superwoman!

Jo takk for det! Nå er gutta heldigvis "store" 4 og 6 år. Men jeg har jo innsett at en må fire litt på kravene i en liten periode nå. De må pusse tennene selv litt, og huset kan ikke være ryddig hele tiden..

Heldigvis legge alle tre seg innen kl 20. Så da får jeg litt alene tid på kvelden. Det redder meg!!!

Back
Topp