Torsdagsskravling

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hva gjør dere på i dag da, jenter?:)
Er alt bra?

Sent from my iPhone using BV Forum

God torsdag :)

Sitter med baby på fanget, puppen ute, beina høyt og titter på smårotet rundt meg :p Venter på at mannen kommer hjem til kvelds, da blir det en rask ryddesjau og en lang dusj :D

Ligger i senga å pupper på ei frøken som har kavet voldsomt med magen i natt, så er trøøøtt!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke bare jeg som sitter med baby på fanget skjønner jeg;) vi har vært på kontroll (5 uker i morgen) i dag hos helsesøster og barnelege. Alt bra med lillegutt og lagt fint på seg.

Tenkte å støvsuge og vaske huset i dag, men ser ut til at det heller blir Sofakos;) og så skal jeg teste dette til middag i dag, gleder meg:D :

http://trinesmatblogg.no/2014/04/08/kyllinggryte-med-kikerter/

Sitter under pleddet med en kopp ammete, rachael ray på tv, guttungen er hjemme fra bhgen og spiller på pad'n, frøken gulp sover i nestet sitt i sofahjørnet (på vei til å våkne trur jeg) , har hodepine og en sår hals:/

Sambo jobber overtid denne uka, så depper litt over det:(

Manne meg opp til å dra i butikken med to unger -.-

*savner de tre ukene gubben hadde fødselsperm* <3

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Mannen er syk så han har jeg låst inn i kjellerstua med FIFA og godis. Storebror er i barnehagen og snuppa tar seg en hvil ute i vogna etter noen timer på puppen. Bakt brød og vasket klær og vil nå prøve å begynnen nytt strikketøy!

Her er det gråvær=innevær! Har rydda litt mens frøkna har kosa seg i vippestolen som j fant frem i dag...nå sover hu mens j ser på tv og strikker:-) rolig og god dag:-) venter på at sambo ska komme hjem så d blir middag og montering av lekegrind..på tide å få den opp å...:-P

God bedring til deg, Hel1:)

Deilig med en rolig innedag når det er grått ute.

Min lille bestemte seg endelig for å sove godt og lenge i vugga si, så nå har jeg gjort huset strøkent:D

God bedring til deg, Hel1:)

Deilig med en rolig innedag når det er grått ute.

Min lille bestemte seg endelig for å sove godt og lenge i vugga si, så nå har jeg gjort huset strøkent:D

Takk:)
Burde gjort husarbeid jeg å.. Ikke tatt i støvsuger eller mopp siden dagen før snupp kom til verden :/

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Har vært hos lege i dag og fått AB for brystbetennelse :( Aldri følt meg så dårlig før :(

Har vært hos lege i dag og fått AB for brystbetennelse :( Aldri følt meg så dårlig før :(

Åå, stakkars. Masse god bedring og håper antibiotikaen virker kjapt.

God torsdag ja:)

For øyeblikket ligger Baby på rommet sitt, og jeg sitter i sofaen og pumper meg mens babycallen er barnevakt :)

Tidligere i dag har vi vært på butikken og handlet inn til middag.

Rolig og avslappende dag.

Så heldig dere er som koser dere med babyene ;-) Jeg venter og venter på min etterlengtede. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen! Blir satt igang imorgen, så får man bare håpe at alt går bra :-)

Og god bedring til deg. Håper AB tar knekken på betennelsen snart.

Så heldig dere er som koser dere med babyene ;-) Jeg venter og venter på min etterlengtede. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen! Blir satt igang imorgen, så får man bare håpe at alt går bra :-)

Så spennende:D masse lykke til!

I dag har jeg vært hos kiropraktor for 5 gang på to uker:( Ser ut som om det tar litt tid med det bekken problemet jeg fikk etter fødselen.
Ellers så har jeg koset meg og sovet mye med mini og nå sover gutten alene mens mor får gjort unna litt surfing på nett:D

Så heldig dere er som koser dere med babyene ;-) Jeg venter og venter på min etterlengtede. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen! Blir satt igang imorgen, så får man bare håpe at alt går bra :)
Lykke til!! Jeg ble igangsatt og det endte godt:rolleyes:

Hallo hallo...vi har vært hos barnelegen i dag, han mente lille har refluks..så vi skal se ann litt før vi evt.blir sendt til sykehuset..
Ellers har vi bare slappet av inne i regnværet,mannen tok med seg storebror hjem fra bhg så vi slapp ut igjen i det været.
Nå er lille nybadet,storebror sover,jeg sitter her på nett og mannen ser tv..:)

Back
Topp