Torsdagsskravle!

Etter den FÆLE starten på legginga i går gikk det ganske fint, hun sovnet tung og sov til klokka 06.00. Tydelig sliten etter alt dagen i forveien.
Vi har vært en tur i byen og møtt søstra mi med barn, de er på vinterferie i tr.heim hos svigerforeldrene til søs.
Så dro vi rett hjem, hadde egentlig lyst til å se i butikkene, var salg på name it blant annet. Men skulle vi sitte på hjem med mannen måtte vi dra med en gang.
Får satse på en tur imorgen:)
så bra at hun er i bedre form og at dere har hatt ei god natt :) Da var det iallfall ikke noe alvorlig galt i går!

så bra at hun er i bedre form og at dere har hatt ei god natt :) Da var det iallfall ikke noe alvorlig galt i går!

Nei heldigvis, har kjøpt inn dentinox til henne, får ta på litt om det blir ramaskrik igjen.
Krysser fingrene for at det ikke blir det.

Så br hun er bedre!!!
Vi har trillet 5,2 kilometer til ungenes oldemor :-)
Jeg hadde aldri orket turen alene med de to :-p
Herlig turvær da, men det ble bussen hjem alle oppoverbakkene. Shaky i armene etter styrken i går :-o

Så br hun er bedre!!!
Vi har trillet 5,2 kilometer til ungenes oldemor :)
Jeg hadde aldri orket turen alene med de to :p
Herlig turvær da, men det ble bussen hjem alle oppoverbakkene. Shaky i armene etter styrken i går :-o

Jøss, det var en god tur ja:-)
Er man støl har man hatt en bra treningsøkt hehe:p

jaaa... så babysvømminga idag blei det lite av! NÅ er det slutt! Måtte bare le idag, for hun var såå fornøyd helt til vi kom fram til svømmehallen. Hun ble noe reservert da hun blei tatt ut av bilstolen, og idet vi kommer inn i svømmehallen (gikk rett fra gangen og inn til bassenget) datt sutten ut, surleppa kom fram og hun satte i å skrike. Hadde ikke fått av henne lua engang :p :laughing021 Så da snudde vi bokstavelig talt i døra, og dro hjem igjen!
Skikkelig gøy når jeg måtte vekke henne for at vi kunne dra! Ga beskjed om at vi slutter, så nå er det over! Litt synd for hun var så umåtelig søt i den lille badetrusa si med rysjekant på :rolleyes:

jaaa... så babysvømminga idag blei det lite av! NÅ er det slutt! Måtte bare le idag, for hun var såå fornøyd helt til vi kom fram til svømmehallen. Hun ble noe reservert da hun blei tatt ut av bilstolen, og idet vi kommer inn i svømmehallen (gikk rett fra gangen og inn til bassenget) datt sutten ut, surleppa kom fram og hun satte i å skrike. Hadde ikke fått av henne lua engang :p :laughing021 Så da snudde vi bokstavelig talt i døra, og dro hjem igjen!
Skikkelig gøy når jeg måtte vekke henne for at vi kunne dra! Ga beskjed om at vi slutter, så nå er det over! Litt synd for hun var så umåtelig søt i den lille badetrusa si med rysjekant på :rolleyes:

Så synd, får håpe det blir svømming på dere siden:-)

Hun kommer vel over det etterhvert :)

Ehm, i dag tok Lille kvelden FØR 19...
Han var fryktelig trøtt fra 17.30 da, men sovnet liksom aldri for en liten dupp...

Hehe, spennende å se nårtid han tar dag da fru H;) Hermine sov en dupp fra 18.15-18.45 men var fortsatt litt sutrete etterpå, så da støvsuga vi sammen! :D hun digga det!!!

Vedlegg

• 1361472016302.jpg
    1361472016302.jpg
    176,9 KB · Visninger: 15
Ååååå, se på dere da! :D
Så utrolig flott =)
Blir så glad av slike bilder jeg :D

Herlig bilde! :) Synd med babysvømmingen - håper hun finner tilbake badegleden med tiden!

Jada, han har allerede fått påfyll av mat :p
I går holdt han 6 timer, i dag 2 :p
Jeg trodde han bare hadde tatt seg en dupp, men han sovnet igjen :D
I kveld ser vi opptak av Idol fra i går mens jeg strikker videre og ivrig på sparkebuksen.
Jeg tror faktisk jeg får det til!!! :D

Herlig bilde! :) Synd med babysvømmingen - håper hun finner tilbake badegleden med tiden!
Takk! :) Tenker at hvis vi lar det gå noen måneder så hun glemmer skrekken så går det sikkert bra! Bedre å la vær, i stedet for å vedlikeholde den med forsøk hver uke ;)

Jada, han har allerede fått påfyll av mat :p
I går holdt han 6 timer, i dag 2 :p
Jeg trodde han bare hadde tatt seg en dupp, men han sovnet igjen :D
I kveld ser vi opptak av Idol fra i går mens jeg strikker videre og ivrig på sparkebuksen.
Jeg tror faktisk jeg får det til!!! :D
hehe, rart det der hvordan de varierer fra dag til dag hvor lenge de sover før første måltid! Hermine fikk 140ml velling kl 20.30 i går, men likevel ville hun ha mat kl 23.30, hjelper fint lite med den vellinga altså :p :eek:

Så flott at du får til! Man får liksom dilla når man først setter i gang med håndarbeid! Du må ta bilde når du er ferdig :) Tror jeg skal ønske ei sånn sparkebukse fra søstra mi, hun har litt bedre tid og ferdigheter til sånt enn meg ;)

hehe, rart det der hvordan de varierer fra dag til dag hvor lenge de sover før første måltid! Hermine fikk 140ml velling kl 20.30 i går, men likevel ville hun ha mat kl 23.30, hjelper fint lite med den vellinga altså :p :eek:

Så flott at du får til! Man får liksom dilla når man først setter i gang med håndarbeid! Du må ta bilde når du er ferdig :) Tror jeg skal ønske ei sånn sparkebukse fra søstra mi, hun har litt bedre tid og ferdigheter til sånt enn meg ;)

Ja jeg er litt gira nå - for jeg var så usikker på om jeg klarte det! =)
Om det blir bra skal jeg handle litt bedre ullgarn (strikker av bomull nå, som jeg hadde liggende, for å prøve meg først!) og strkke så vi har klart til høsten igjen :D

Hehe, spennende å se nårtid han tar dag da fru H;) Hermine sov en dupp fra 18.15-18.45 men var fortsatt litt sutrete etterpå, så da støvsuga vi sammen! :D hun digga det!!!
Så flott bilde av dere:):)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp