Torsdagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!
Hva gjør dere i dag?
Jeg er stadig litt i sjokk etter å ha virkelig forstått at det er så kort igjen til termin!
Tiden går så utrolig fort nå, synes jeg. Vet mange er lei og ikke er helt enige med meg altså, men jeg har virkelig god tid kjenner jeg. 
Klart det er tungt nå på slutten, det skal jeg ikke nekte for =)
Jeg har vasket og hengt opp en vask med nyyydelig bittesmått ulltøy! =) 
Når det er tørt skal jeg velge ut noe som skal rett i fødebagen som ikke er påbegynt enda. 
Senere skal jeg til byen for å handle garn til et nytt strikkeprosjekt!
I ettermiddag er jeg og guttungen invitert på middag hos mamma, og tar med oss fetteren som er like gammel fra barnehagen. 
I morgen kommer endelig mannen hjem! TRE uker uten han har vært slitsomt akkurat nå, så det blir godt å få han hjem igjen kjenner jeg. 
 =) 
Ha en fin dag!!

Jeg har akkurat våknet etter en to timers blund på sofaen, trengte visst det i dag. Hehe. Stod opp kl 6 med Alexander og gikk med han opp til barnehagen. Begynt å bli litt mørkt om morningene, så kledde på han refleksvest og fikk klar beskjed fra han at det måtte jeg også ha - herlige gutten min - var så vidt jeg fikk den på meg med babymagen i veien, haha.

Nå får jeg bare våknet skikkelig og se om det blir gjort noe fornuftig i dag før jeg skal til tannlegen kl 13. Mannen min har tatt seg fri i dag og i morgen fra jobb, men tenker han kommer til å sove mesteparten av dagen.. har jobbet så mye i det siste stakkars at det fortjener han!

Jeg hadde definitivt sovet igjen om jeg måtte stått opp så tidlig!
Guttungen våknet kl 6 i morges og kom inn til meg. Brukte en stund på å sovne da han hostet så mye (har astma og blir tett innimellom), men sovnet heldigvis igjen så vi våknet av alarmen på telefonen kl 8.20! 
Fortsatt trøtt da, men vi kom oss opp!
Hehe, lurer på om jeg hadde fått på meg reflexvesten nå jeg, det tviler jeg egentlig på. 
T lo høyt av meg da jeg hentet han i pappans bergansjakke en dag det regnet fælt, da jeg forklarte at det var fordi jeg ikke fikk lukket igjen min egen over magen

Her sto vi opp tidigt, vi måtte levere bilen på verksted... Samboern tok med sig storebror i bhg, å jeg gick rett tillbaka till senga å sov till 10!!! :) Otroligt godt!! (tror jeg har haft litt små känningar i natt, eller så har jeg drömt... ) Ska nok pröve å vaske litt hus idag, ev börja måla vaggan.. Kanske vi får starta noe.... ;)

Deilig å sove lenge da!
Det gleder jeg til når mannen har kommet hjem =) 

Etter å ha døgnet (ufrivillig) i natt. Våknet jeg i 11-tiden, og da var det å gjøre seg klar og stikke på kontroll hos legen. 

Spiste lunsj med mannen, og så hentet vi guttungen. Nå har de tatt turen til farmor, så da har jeg fått mulighet til å rydde og funnet fram klær og ting som skal i fødebagen. Den er så og si klar!!

Nå tenker jeg at jeg skal pleie meg selv litt. Blir tidlig kveld på meg iallefall!!

Uff! Kjedelig å ikke få sove da... Her ble det en kaffe med ei venninne og den nyfødte jenta hennes i dag! Veldig koselig :) Fikk handlet garn som jeg skulle og har begynt på en vest nå. Vi ser barne-tv hos foreldrene mine i kveld, snart skal vi hjem og finne senga! Guttungen, hvertfall :) Har på følelsen at jeg blir sittende oppe altfor lenge i kveld, da jeg blir så ivrig med nytt prosjekt på pinnene :-p

Back
Topp