God dag jenterrrr
I dag for Fie tell pappen sin
Og eg ha gjedd streng beskjed om at no e det avvenning på gang, så han må ikje gje ho nåkka på natta, førde om ho begynn å skrik (som ho sekkert bi å jær)
Men no i kveld så ha han pluttsele bestemt seg førr å va uenig med meg (selfølgele) han mein at ho e så lita endå, og at ho e så aktiv på natta at ho treng vattn....
Eg svara at grunn førr at ho kan va urolig på natta e førr at det tenner på vei, så han mtt bære smør dentinox, også e det nokk åg en grunn at ho e så vant med å få nåkka på natta, at kroppen og ho e vant med å våktn å få nåkka....
Og eg sa at ho e så stor vørte at ho må lær seg å søv heile natta, men at ho kan få mme i 6 tia....
Eg trur at grunn førr at han e uenig no (førr han va enig før ei uka si, når eg begynnt) e førr at han grur seg tell skrikinga hennes....men eg sa at han må bære bit ihop tennern og prøv å trøst ho så godt det går ann, førr etterkvart så jer ho seg, og legg seg ned når ho sjønn at ho ikej får nåkka....
Viss han NO ska begynn å gje ho vattn/melk igjenn så lær ho seg jo at viss ho bære skrik lenge nokk så får ho nåkka, og då bi værtfall ikje lættar å avvenn ho næste gång vi (EG) ska jær det.....
Føl at det e liksom bære eg som ska jær sånner teng som e litt vasnkele....og då bi liksom eg den domme mammaen, som ikje jær ho nåkka.....