torsdagspraten 10.juniiiii:)

takk[:)]

prøver meg på stadig nye ting. No prøver jeg meg på heklet sjal.
Har en heldress med mønster som jeg holder på med, men der trenger jeg mer garn før jeg kan gjøre den ferdig, da jeg har gjordt en feil. Men det ordner seg.

Tar gjerne imot bestillinger[;)]

no er vi hjemme fra klasseavsluttning. og driver å pakker for fjelltur til helga. Blir spennende å se om kroppen min holder ut hele gåturen i fjellet eller om jeg må returnere til campingen.

Kjempefine ting, fruen! Du er flink altså!! [:)][:)][:D]

suki: hvilken vogn har dere kjøpt? [:)] forresten koselig med sånn sms fra spenst, hehe!
Looney: flink du er!! [:D] aktiv frøken altså! [:)]

Ungene er lagt, og Ida ble hysterisk da hun la seg. Hun hadde vondt på øya, sa hun, men jeg ser ingenting jeg... hun har verka litt på ene øyet i dag, men det er ikke rødt eller noe. Får se hvordan det ser ut i morgen.
Sambo har visst avspasering i morgen han. Det hadde jeg glemt, så jeg har planlagt dagen som om han ikke skulle være hjemme. Jaja, sånn kan det gå! Skal forresten jobbe i morgen kveld, hele 2 timer, og jeg angrer allerede på at jeg sa ja. Tror ikke ryggen min blir happy av å stå på murgulvet, bøye seg mye, og bære...

i dag har jeg sittet i sola for første gang i år jeg er solbrent, og jeg liker følelsen[:D][:D] har det bikiniskille og det kan jo bare bety sommer[:D]

I morgen SKAL jeg trene. Har blitt litt sløv i det siste pga jobb og skole. Men i helgen blir det hver dag slik at jeg kan kose meg i Spania med god samvittighet[:)]

Tror jeg og N skal se på Ole brumm på lørdag for middag. For det er show her under byfesten i helgen.

Forresten leilighetssalg, huskjøp, eksamen, jobb og graviditet skilsmisse grunn[:@] Det går en kule varmt her om dagen med alt som må fikses, men vi blir fort venner igjen.

Takk igjen for min fantastiske mamma som skal hjelpe med vasking før vi drar, og mens vi er på ferie[:)][:)]

Ha ha N og gjør sånt nå som vi må tidlig opp. SNur ræva til og sier: jeg er trøtt, må sove mere[>:]  Jeg har tenkt maaaange ganger at det skulle jeg ønske jeg kunne si hver gang han våknet om natten[:D][:D][:D]

han er meget søt når han er trøtt da, også så sur[:D][:D]

Back
Topp