Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaRtE:)
helt blå himmel her nå, håper det holder seg. har planer om å ut i sola etterhvert, må bare komme meg litt. sliter sånn med hodepine, hatt det siden mandag. sånn type som ikke soves bra eller tabletter biter på[X(] har det på høyre side i dag, det er slitsomt. har ikke dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobb heller for dette er ille akkurat nå...
ha en fin dag[:)]
ORIGINAL: Delia
God bedring MaRtE!!![:)][:)][:)]
Om det ikker er så varmt hos dere Skrållan så hadde vi 19 grader her klokken halv ni!!![;)][:D][:D][:D] Så jeg får nyte dagen før det er avgårde til Kreta i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Nå er det inntak av frokost, så dusjing og pakke siste resten før jeg henter mini i bhg!![:D]
i går kveld inngikk vi en deal på at om vi vinner i lotto i helga, altså en god del millioner, skal vi ha en baby til[:D] så nå skal det kjøpes lottokuponger for alle penga[8D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: papayamammaen
i går kveld inngikk vi en deal på at om vi vinner i lotto i helga, altså en god del millioner, skal vi ha en baby til[:D] så nå skal det kjøpes lottokuponger for alle penga[8D][:D][:D][:D]
oioioi, big deal det, Marte!!! Håper dere vinner [;)][:D][:D]