torsdagspraten 10.juniiiii:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen! det er soool her[:D][:D]

Jeg er oppe. Skal være på kurs kl ni. N driver med verdensmesterskap i masing om å gå ut, leke med sverd, jakke, caps osv..... Blir godt å komme i bhg snart...  Etter kurset drar jeg rett på offisiell skoleavslutning for alle som har fullført bachelorgraden.

På vei hjem etter skolen, skal jeg ta sol, trene dersom jeg rekker det, og kjøpe speilrefleskkamera Vi går for Canon Eos 500d. Ser de selger det til 5.500 flere steder.  Vi må ha ordentlig kamera før vi drar til SPnia har jeg funnet ut nemlig[:)]

God morgen flickor! [:)]

Soool her ja, og svimlende 9 grader! [8D] håper det blir litt varmere etterhvert da... leste på yr.no at det skal skye til og småregne litt i ettermiddag da. Ikke akkurat bortskjemte på sommervær! [&:]

Ida sov ikke enda da jeg la meg 22.30 i går! [&:][>:] Aner ikke når hun sovna, også våkna hun 7.30. Blir nok en strååååålende dag med blide unger, regner jeg med! [;)] Tobias har stått opp på farsk-foten i dag, vi lå litt i storsenga og kosa oss før vi stod opp, men han lå jo bare og lugga, klypte og slo etter Ida. Koselig! [>:]

Ikke så mye planer i dag. Tenkte å dra til et friluftsområde og kose oss i sola (vi har jo ikke uteplass), men jeg vet ikke om det blir aktuelt siden været antageligvis ikke holder seg. Må uansett på butikk, også skal jeg på PulsStep 18.30. Svigers snakka om grilling hos dem om været holder seg, men det er vel heller tvilsomt.. Mulig jeg sender bare ungene og sambo, jeg MÅ nemlig trene i dag siden jeg har så innmari vondt i ryggen... Går glipp av grillmat da, men helsa må nesten komme først.

Ha en fin torsdag alle sammen, nå er det ikke lenge til det blir helg! [:)]

helt blå himmel her nå, håper det holder seg. har planer om å ut i sola etterhvert, må bare komme meg litt. sliter sånn med hodepine, hatt det siden mandag. sånn type som ikke soves bra eller tabletter biter på[X(] har det på høyre side i dag, det er slitsomt. har ikke dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobb heller for dette er ille akkurat nå...

ha en fin dag[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

helt blå himmel her nå, håper det holder seg. har planer om å ut i sola etterhvert, må bare komme meg litt. sliter sånn med hodepine, hatt det siden mandag. sånn type som ikke soves bra eller tabletter biter på[X(] har det på høyre side i dag, det er slitsomt. har ikke dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobb heller for dette er ille akkurat nå...

ha en fin dag[:)]

Nei, det sier seg jo selv at du skal være hjemme når du har det sånn! Hadde ikke fungert på jobb i dag jeg heller.

God bedring! [:)]

God bedring MaRtE!!![:)][:)][:)]

Om det ikker er så varmt hos dere Skrållan så hadde vi 19 grader her klokken halv ni!!![;)][:D][:D][:D] Så jeg får nyte dagen før det er avgårde til Kreta i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Nå er det inntak av frokost, så dusjing og pakke siste resten før jeg henter mini i bhg!![:D]

ORIGINAL: Delia

God bedring MaRtE!!![:)][:)][:)]

Om det ikker er så varmt hos dere Skrållan så hadde vi 19 grader her klokken halv ni!!![;)][:D][:D][:D] Så jeg får nyte dagen før det er avgårde til Kreta i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Nå er det inntak av frokost, så dusjing og pakke siste resten før jeg henter mini i bhg!![:D]

Ja, se der ja! Det er hos dere varmen har gjort av seg! [;)]
Gooood tur til Kreta! [:D] Er DRITMISUNNELIG!!!! [:D]

Mornings[:)] i dag har vi faktisk overskyet her men temperaturen er på 16 grader[:)] Så det duger[8D]
Kidsa er i barnehagen og jeg har trent...Usj burde vel strengt tatt ikke gjort det men tok det veldig lett da. Daffa på tredemøllen og trente litt styrke[:D][:D]

Nå har jeg tenkt å ta et godt skippertak nede i kjelleren i dag....Det trengs!!!!!!!

takk[:)]

god tur, delia! ikke misunnelig jeg heller[>:][;)][:D] kos deg[:D][:D]

hatt besøk av noen karer som har pussa og fiksa litt på de nye vinduene våre. så mye rusk og rask i malinga og det var kun på stuevinduene så klart, men nå er de mye finere[:)] greie folk ja.

i går kveld inngikk vi en deal på at om vi vinner i lotto i helga, altså en god del millioner, skal vi ha en baby til[:D] så nå skal det kjøpes lottokuponger for alle penga[8D][:D][:D][:D]

i går kveld inngikk vi en deal på at om vi vinner i lotto i helga, altså en god del millioner, skal vi ha en baby til[:D] så nå skal det kjøpes lottokuponger for alle penga[8D][:D][:D][:D]

oioioi, big deal det, Marte!!! Håper dere vinner [;)][:D][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

oioioi, big deal det, Marte!!! Håper dere vinner [;)][:D][:D]

MEI Å![:D]

Hehehe.... ja det hadde vært noe til vinnerkupong!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Nå sitter jeg bare her og venter[&:][8D] Jupp... alt er klart.. skal hente mini om en stund, men gidder ikke hente han med en gang for han maser bare sånn om når flyet går og det er jo ikke før halv syv i kveld[8D][:D] Men nesten 24 grader her i skyggen da.... men overskyet og ingen sol!! Håper det begynner å regne i helgen så jeg virkelig får nyte at jeg er i syden!!![8D][8D][8D][:D]

HÅPER dere vinner MaRtE! [:D][:D][:D]

Vært en tur i parken vi, men det blåser ganske surt, så det var ikke så veldig varmt ute selv om sola er fremme. Nå spiser ungene lunsj, og jeg skal svinse litt over huset mens Tobias sover etterpå. Må vel finne oss en solvegg i ettermiddag, så a mor får litt farge på den bleike skrotten.

http://my.opera.com/MrsSandvik/blog/

Noen som vil se?

Åj, så mye fint du har laget Fruen! [:D]

Jeg har fått solskille etter kortbuksen på kneet mitt, haha! Sexy! [8D]

fruen; du er så flink! har du virkelig laget alt dette? så mye, og så mye fine og vanskelige mønstre. ser vanskelig ut for meg hvertfall[;)][;)] kjempeflink er du[:)][:)]

Vært på grilling hos svigers, før PulsStep. Var varmt nok på senteret i dag, for å si det sånn... Nå sitter jeg her og venter på at sambo og ungene skal komme hjem, de er hos svigers enda. Typisk at sambo ikke greier å komme hjem til rett tid, han vet jo at ungene skal dusje før de legger seg.. 

Endelig hjemme[X(] Og vi snakker sliten altså. Først vært på kurs, deretter rett på offisiell avslutning på skolen, rett på sunshop for å ta sol, handle mat også har jeg vært og kjøpt meg speilrefleks kamera. Nå gjenstår det å lære å bruke det[:)] Endte opp med canon eos 500d med div utstyr. Har svidd altfor mye cash[X(]

Når jeg kom hjem var broren til samboeren her for å gjøre ferdig noe listverk i stua + at det var takstmann her for leiligheten.

Snart ferie er det som holder meg oppe om dagen[:)]

Lillemor sovna ikke før halv elleve i går, så i dag sovna hun nesten før hun traff puta[:D] 

Jeg burde pakket, støvsugd og vasket, for jeg skal være vekke fra i morgen tidlig og til lørdag utpå dagen, og da blir huset invadert av familie[:D] Men kvelden er da ennå ung ennå[8|][8D]

Ellers så gleder jeg meg masse til sverige om litt over en uke[:D] Vi reiser med lavo, så kom gjerne med tips til campingplasser strekningen Kristiansand-Vimmerby. Gjerne i Gøteborgområdet og. Og så hadde det jo vært moro å fått en shoppingdag i Stocholm og[;)][:)]

Back
Topp