Torsdagsprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen alle! :)
Flott vakt i natt, men litt lite søvn, så det blir nok å finne sengen når jeg kommer hjem om en drøy time. Er ferdig kl 9.15!
Senere i dag skal vi i svømmehallen og været ser ut til å tillate utendørsbading også! :)
Hva skal dere i dag?

Tappatappa

Hvor jobber du? Fint du snart er ferdig,så du kan sove litt.
Hørtes deilig ut med bading :-)

Jeg skal starte pakkingen etterpå. Gruer meg. Så kanskje vi drar å bader. Pappa og lillegutt er ute på tur sammen og lillemor og jeg er hjemme. Hun sov til kl 7. Yey. 8 Norsk tid :-)

Tror ikke det er lenge tim hun starter å gå. Har tatt 2 skritt for et par uker siden,men så stoppet det igjen. Men,hun klatrer overalt ;-) Ser for meg en hektisk tid fremover hehe...

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1375338884747.jpg
    1375338884747.jpg
    32,8 KB · Visninger: 26
  • 1375338895153.jpg
    1375338895153.jpg
    34,2 KB · Visninger: 26
  • 1375338907492.jpg
    1375338907492.jpg
    48,9 KB · Visninger: 25
  • 1375338921937.jpg
    1375338921937.jpg
    37,5 KB · Visninger: 25
  • 1375338936645.jpg
    1375338936645.jpg
    37,7 KB · Visninger: 23
God morgen alle! :)
Flott vakt i natt, men litt lite søvn, så det blir nok å finne sengen når jeg kommer hjem om en drøy time. Er ferdig kl 9.15!
Senere i dag skal vi i svømmehallen og været ser ut til å tillate utendørsbading også! :)
Hva skal dere i dag?

Tappatappa

Ha en fin dupp! :D godt at vakten var grei :)
Bading høres kjempe gøy ut :D Lenge siden jeg har vært å badet, kommer vel ikke inn i badedrakten nå uansett :P

Hørtes deilig ut med bading :)

Jeg skal starte pakkingen etterpå. Gruer meg. Så kanskje vi drar å bader. Pappa og lillegutt er ute på tur sammen og lillemor og jeg er hjemme. Hun sov til kl 7. Yey. 8 Norsk tid :)

Tror ikke det er lenge tim hun starter å gå. Har tatt 2 skritt for et par uker siden,men så stoppet det igjen. Men,hun klatrer overalt ;-) Ser for meg en hektisk tid fremover hehe...

Sent from my GT-I9300

Såå gøy at hun har tatt noen få skritt :D flink ;):) hehe venter på at det blir mer hektisk når Liana begynner å gå, de er jo så ustødige i begynnelsen :P Kjempe fin bukse Mina har på seg! skikkelig søt jente ;):)

Skal dere reise idag eller?

God Morgen :)

Vi sto opp litt over 7, men det va tydelig at Fie egentle ikje va ferdigsøve :/ Men fekk i ho litt frokost så kosa vi å såg på tv :) Og no e ho lagt tell først kvila si :) Og snart ska eg hopp i dursjn, ska kaaaansje ein tur tell byen i dag, men veit ikje helt endå om eg orsk! E et styr utn like å ha Fie med...ho bi så fort lei a å sett i vogna :P og då e det ikje mysje handling ho mor får gjort ;)

God morgen!

Tidlig oppe her idag.. Først våknet jeg av Liana som lå å småsutret i halvsøvne kl 6, men hun sovnet igjen så jeg gikk på do.. når jeg nesten hadde sovnet igjen så begynte Emira å "grine".. jeg tenkte hun hadde mareritt.. men neida, hun hadde sparket av dynao_O akkurat som om hun ikke klarer å ta på den selv :P hehe.. så når jeg kom inn på rommet vårt igjen, så hadde Liana våknet.. hehe.. men vi sto ikke opp før 6:45 :P:)

Emira er i bhgen, jeg og Liana har fått i oss frokost.. Så nå leker og skravler hun på gulvet <3
Tenkte å trille en tur til byen idag for å se etter noen småting :)

Ha en fin dag! :)

Liana som koste seg med frokost <3
993944_444584228973966_990983487_n.jpg

Såå gøy at hun har tatt noen få skritt :D flink ;):) hehe venter på at det blir mer hektisk når Liana begynner å gå, de er jo så ustødige i begynnelsen :P Kjempe fin bukse Mina har på seg! skikkelig søt jente ;):)

Skal dere reise idag eller?
Det er en sånn buksedress eller hva det heter :-) Morsom den. Fra h&m bare..
Nei,lørdag. Hvis alt går etter planen... håper det :-)
Liana er også en veldig søt jente :-)
Ja,de er veldig ustø i starten,men syntes det er litt lettere når de kan gå... så lenge hun ikke blir som Wael,som stikker av. Men,hun er rolig og skeptisk. Så håper at hun tar ting med ro ;-)

Sent from my GT-I9300

God Morgen :)

Vi sto opp litt over 7, men det va tydelig at Fie egentle ikje va ferdigsøve :/ Men fekk i ho litt frokost så kosa vi å såg på tv :) Og no e ho lagt tell først kvila si :) Og snart ska eg hopp i dursjn, ska kaaaansje ein tur tell byen i dag, men veit ikje helt endå om eg orsk! E et styr utn like å ha Fie med...ho bi så fort lei a å sett i vogna :p og då e det ikje mysje handling ho mor får gjort ;)

Deilig med en rolig morgen foran tv da :)
hehe skjønner godt du ikke har så altfor lyst til å dra da, barn som er lei, er ikke noe gøy :P hehe..

Det er en sånn buksedress eller hva det heter :) Morsom den. Fra h&m bare..
Nei,lørdag. Hvis alt går etter planen... håper det :)
Liana er også en veldig søt jente :)
Ja,de er veldig ustø i starten,men syntes det er litt lettere når de kan gå... så lenge hun ikke blir som Wael,som stikker av. Men,hun er rolig og skeptisk. Så håper at hun tar ting med ro ;-)

Sent from my GT-I9300

h&m har en del fine klær :) handler mye der :P Og jeg er nesten "besatt" at buksedresser/hele dresser :P:) Ser så godt ut å ha på.. hehehe.. men virker ikke som om de små bryr seg om det :P

Takk :) Det går jo fort da, hvis dem bare er helt klare for å gå! Emira var 15 mnd når hun slapp taket, så hun var raskt stødig :) Om Mina er rolig og skeptisk, så kommer det nok til å være roligere med hun ;) Emira er veldig skeptisk og en god del pinglete! hehe men Liana er mer motsatt, så tror det blir mer "stress" med hun! :P

Deilig med en rolig morgen foran tv da :)
hehe skjønner godt du ikke har så altfor lyst til å dra da, barn som er lei, er ikke noe gøy :p hehe..

Nope, å ho e ikje akkurat av de som e stille når ho bi lei :P også har ho ein voldsom sterk stemme åg :P

God morgen:)
Blir nok godt for deg og få sovet noen timer:) Hørtes kjempestas ut med bading:D
Vi skal besøke stemammaen min idag, ungene ser på hu som sin bestemor, så det blir veldig koselig:) Vi skal plukke litt solbær, bringebær og jordbær i hagen hennes;) Og grille god mat:) Det er knallvær idag, så mulig vi tar en tur på stranda:)

Ha en fiiin dag, folkens;)

Nope, å ho e ikje akkurat av de som e stille når ho bi lei :p også har ho ein voldsom sterk stemme åg :p

haha hun må passe på at ALLE hører hun :P hehe.. men forstår deg GODT! ;):) sånn er jentene i bil.. Emira har blitt bedre, men var et mareritt når hun var liten, og Liana er sammeo_O

God morgen:)
Blir nok godt for deg og få sovet noen timer:) Hørtes kjempestas ut med bading:D
Vi skal besøke stemammaen min idag, ungene ser på hu som sin bestemor, så det blir veldig koselig:) Vi skal plukke litt solbær, bringebær og jordbær i hagen hennes;) Og grille god mat:) Det er knallvær idag, så mulig vi tar en tur på stranda:)

Ha en fiiin dag, folkens;)

Så koselig dag dere har i vente :)
Har også en stefar som blir sett på som bestefar av Emira, men hun sier bare navnet hans da.. sikkert fordi jeg og broren min gjør det ;):)

haha hun må passe på at ALLE hører hun :p hehe.. men forstår deg GODT! ;):) sånn er jentene i bil.. Emira har blitt bedre, men var et mareritt når hun var liten, og Liana er sammeo_O

I biln går det bra, men når eg e i butikka å ho ikje får nokk oppmersomhet, så må eg bær rundt på ho, å trill vogna samtidig :P då e det ikje bære lett å ska finn nå greier man treng :P

Mens er ut som eg MÅ tell byen uansett :P Må handel litt små ting tell leiligheta som eg MÅ ha :P

Jeg skal starte pakkingen etterpå. Gruer meg. Så kanskje vi drar å bader. Pappa og lillegutt er ute på tur sammen og lillemor og jeg er hjemme. Hun sov til kl 7. Yey. 8 Norsk tid :-)

Sent from my GT-I9300
Jeg jobber på et bofellesskap for enslige mindreårige flyktninger :) det er veldig spennende
Nå sovnet Lillebror så da kobler jeg av litt :-D

Tappatappa

Sent from my GT-I9300
Den buksa har vi også! SÅ søt:D:rolleyes:

*Surfer mobilt*

God formiddag!
Er på jobben nå og lunsjer :)
Mannen og Hermine har vært her på besøk igjen, går superbra! Hun krabber langt vekk fra oss og lar de andre voksne plukke henne opp og ta henne med til sandkassa o.l. :) virker som om bhg-start kommer til å gå veldig bra i grunn! :D ikke er hun redd de andre barna lengre heller :p:cool:

*Surfer mobilt*

I biln går det bra, men når eg e i butikka å ho ikje får nokk oppmersomhet, så må eg bær rundt på ho, å trill vogna samtidig :P då e det ikje bære lett å ska finn nå greier man treng :P

Mens er ut som eg MÅ tell byen uansett :P Må handel litt små ting tell leiligheta som eg MÅ ha :P

Hehe ja opplevde dette med Liana idag faktisk :P jeg brukte vel litt lang tid på å kikke :P måtte holde hun litt.. men når jeg setter hun ned i vogna igjen ute, så går det bra..så lenge hun er ute og vogna triller :P god tur til byen;):D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God formiddag!
Er på jobben nå og lunsjer :)
Mannen og Hermine har vært her på besøk igjen, går superbra! Hun krabber langt vekk fra oss og lar de andre voksne plukke henne opp og ta henne med til sandkassa o.l. :) virker som om bhg-start kommer til å gå veldig bra i grunn! :D ikke er hun redd de andre barna lengre heller :p:cool:

*Surfer mobilt*

Tror nok Hermine virker klar for bgh :D godt det ikke har blitt fler episoder som den ene gangen ;)

Da har jeg og Liana vært på trilletur til byen i det nydelige været! :D
Fikk levert sykmeldinger til NAV og jobben, kjøpt ny sparebørse til Emira og litt småting til leiligheten, handlet mat og plastlommer som jeg skal ha i perm til Liana (som skal være i bgh)..
Hadde planer om å ta bussen hjem, meeeeen rakk den ikke:eek::p så gikk hjem igjen ;) tar ca 15-20 min å gå da:p

Snuppa sover og jeg "leker" med telefonen som har kommet fra reperasjon! Ser faktisk ut til at den funker nå å:D

Back
Topp