Torsdagsprat

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Har hatt en ganske hektisk dag idag, da vi holder på å flytte påjobben fra et lokal til et annet. Er så redd for at denne bæringen og stresset skal gjøre slik at jeg mister spiren vår. Men vil ikke fortelle sjefen helt ennå. Kan man miste av stress? Bæringen av tunge ting gjør jeg ikke, da tar jeg helt enkle ting, men føler at de andre tenker at eg er lat eller noe sånt. Håper dere andre har hatt en strålende dag..
 
Jeg er ingen ekspert, men jeg har inntrykk av at hvis spiren er sterk og levedyktig så tåler den en god støyt! Dersom man mister pga av mindre belastninger som stress, tunge løft, fysisk aktivitet så er kanskje ikke spiren helt frisk i utgangspunktet? En barndomsvenninne av meg havna fullstendig på skråplanet. Hun ble sprøytenarkoman og levde med en mann som mishandla henne grovt. Til slutt havna hun på sykehuset pga at jæveln nesten hadde banka henne ihjel. Da de sjekka henne for indre blødninger fikk de se en sprellende baby i magen! Babyen ble født frisk og velskapt!! Helt utrolig at det går an! Anyhow, jeg tenker at du får lytte til kroppen din. Dersom du føler deg frisk og opplagt, og at du har nok overskudd til det du må gjøre, så har nok helt sikkert babyen den bra:) Men dersom du føler deg utbrent og sliter med å komme deg igjennom dagen, så er det kanskje lurt å roe ned. Din helse er babyens helse:)
 
Back
Topp