torsdagsprat

tosmå*

Glad i forumet
Lite akitivitet her inne...

I dag skal jeg og pappa feire bursdagene våre. Jeg gjør det enkelt i år, å feirer hos mamma og pappa, å tar med en kake og to:-P Det er jo bare to dager som skiller bursdagene våre allikel, og jeg er ikke i form form for tiden, så er veldig glad for den løsningen!

I formiddag har jeg og Lukas vært på babysang sommeravslutning. Vi gikk jo i høst på babysang, å nå var alle gjennom året invitert til sommeravslutning. Kjempekjekt! Kake fikk vi også, og nå er jeg super kvalm... lærer aldri, må jo alltid trykke i trynet på søtsaker:-O

Nathalie og pappaen er ute å handler gave til morfar. Han skal få båtsete i gave, spent på om de får tak i...

Ha en fin dag:-)

God torsdag jenter :-)
Her skjer det ikke stort om dagen, tar det med ro siden kvalmen har slått til.
Skal prøve å ta en tur il Jessheim i dag skulle kjøpt en bursdagsgave og sommerdyne.
Vinterdynene blir litt i det varmeste laget om dagen.
Ønsker alle en super dag

Her er pakkingen igang - i dag har jeg tømt vitrineskapene i stua for vin- og likørglass og dets like - det skal vi klare oss fint uten de neste ukene til de kan pakkes ut i nytt hus. Har også hatt megler på besøk, så på lørdag kommer huset vårt på Finn og i lokalavisene, og så blir det visning om halvannen uke

Ellers har jeg vært på litt shopping i dag - to strålende fornøyde barn som kom hjem fra barnehagen til nye gummistøvler (små barn, små gleder, ja...). Jeg har også vært og prøveligget senger, prøvesittet spisestuestoler og barkrakker i dag - på Skeidar. Tror jeg har funnet senga jeg ønsker meg, må bare få G til å være med og prøveligge den... spisestuestolene har vi i grunn bestemt oss for, må bare vurdere om vi faktisk våger den fargen vi har tenkt (vi har sett på disse: Marcus i fargene sort og grønt, men jeg er litt redd for at grønnfargen kan bli litt skrikende)

Nå står jeg ved kjøkkenbenken med pc'n og steker pannekaker mens ungene sitter og ser Gruffalo - en favoritt for tiden. G skal ut og jobbe i huset i kveld igjen, så jeg blir vel å pakke videre når ungene er lagt tenker jeg... greit å komme igang, men jeg er snart tom for både pappesker og aviser igjen)

God torsdag! Her har det vert ryddedag.. Fri før jobbehelg, så da får man bare trå til og få gjort det..  Men så etter ryddesjauen spanderte jeg lunsj på min veldig gravide søster på Peppes.. Kjempekoselig..! Hun er 37 uker gravid i dag, så vi går spennende uker i møte nå..!! Nesten enda mer spennende enn da jeg var gravid selv..! 

Jeg misunner deg veldig det nye huset lenemor, men all jobben rundt flytting misunner jeg deg ikke så veldig..! Men så deilig når dere er i mål!!

Back
Topp