Torsdagsmorgen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Det ble sent i seng i går, og opp kl 6 :D
Men natten var veldig god, så det går fint!
Lillebror har nettopp stappet i seg en brødskive mens han har sett barne-tv :p
Jeg slo på NRK Super for å sette Drømmehagen på opptak, og da han så TV-bildet ble han nesten hypnotisert :p
I dag håper jeg det blir bra vær! Det er masse som skjer i byen i dag, barnehagen skal gå et slags tog og greier. Det hadde vært moro å se på og vi skal handle inn til helgen. På lørdag skal vi i 2*30-årslag og trenger handle inn til kakebaking og grilling :D Samt gaver da! :)
Håper alle får en finfin dag!

Her går det i babytv, da tar hun ikke blikket fra tvn, skummelt:eek:
Gir du han en og en bit med brødskive?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

1371705596669.jpg
Regnvær i dag, venter på bussen som vanlig. Hadde problemer med å sove i går, så litt trøtt. Nasse som enda da jeg dro, heldige mannen:cool:

Her går det i babytv, da tar hun ikke blikket fra tvn, skummelt:eek:
Gir du han en og en bit med brødskive?

Gir han 1-3 biter om gangen, ellers stapper han alt inn på en gang :p

Vis vedlegget 19250
Regnvær i dag, venter på bussen som vanlig. Hadde problemer med å sove i går, så litt trøtt. Nasse som enda da jeg dro, heldige mannen:cool:

Ganske grått her også, foreløpig! Men det var meldt ganske bra, så vi får se :D

Mornmorn!
Her stod vi opp 07.30. Jeg verker fra topp til tå i dag og har hodepine, stiv nakke, sår hals, vonde ører, og mykt bekken og andre ukoselige mensplager. Har akkurat spist litt og drukket en kopp søt te, før vi skal til fysioterapeuten.
Har forøvrig ferie frem til 19 .august nå, og det føles heeeelt greit..:)
Vesla har begynt å snu seg på magen om natta, og som den luringen hun er, så kan hun ikke snu seg tilbake på rygg selv. Hvor "farlig" er det at de sover på magen når de er så gamle da? Av det jeg har sett, så ligger hun med hodet til siden slik at hun får puste. Hadde dere vært bekymret? Jeg er igrunn ikke det, men syns det er greit å holde et øye med henne. ;)

God morgen!
Vi sov til klokka 07.00 i dag og hadde ei god natt. Snuppa var utslitt etter 4 timer på lekeland i går sø hun sov som en stein :-)
Her var det grått når vi sto opp men nå er sola kommet frem så det blir nok en lang tur i dag.

Mornmorn!
Her stod vi opp 07.30. Jeg verker fra topp til tå i dag og har hodepine, stiv nakke, sår hals, vonde ører, og mykt bekken og andre ukoselige mensplager. Har akkurat spist litt og drukket en kopp søt te, før vi skal til fysioterapeuten.
Vesla har begynt å snu seg på magen om natta, og som den luringen hun er, så kan hun ikke snu seg tilbake på rygg selv. Hvor "farlig" er det at de sover på magen når de er så gamle da? Av det jeg har sett, så ligger hun med hodet til siden slik at hun får puste. Hadde dere vært bekymret? Jeg er igrunn ikke det, men syns det er greit å holde et øye med henne. ;)

Det er helt ufarlig,så lenge de klarer å snu seg selv.. Stresset så fælt med dette,med storebror,snudde han flere ganger hver natt. Fikk aldri slappet av. Men,legen sa det er helt vanlig,og de er store nå.

God bedring forresten! Håper du blir fort bra!
Uff,mensen ja. Gruer meg mange dager i forveien for tiden :(
Naproxen er redningen min!
Skal selvsagt få mensen,den dagen jeg reiser nedover. Typisk..
Bryr meg ikke så mye om blødningene,men blir så redusert og uggen....

Vi skal til mamma i dag,så kommer det en del familie,og vi skal grille,spise is og jordbær og kose oss masse :)
Det ble Tusenfryd her i går. Så ungene har sovet fra kl 19-07.30,Mina våknet en gang kl.21,og fikk litt melk og sov siden. Herlig. Skjønte ingenting da jeg våknet,er jo så vant med å våkne typ 100 ganger hver natt :)
Deilig!
Her er det sol i dag,og deilig temperatur...
Godt å være ute.. ENDELIG :D

Mornmorn!
De sier vel egentlig at de skal kunne snu seg tilbake også, men hun klarer vel å løfte hodet eller reise seg litt i magestilling? Jeg tror nok det går kjempefint! :D
God bedring!!

Det er helt ufarlig,så lenge de klarer å snu seg selv.. Stresset så fælt med dette,med storebror,snudde han flere ganger hver natt. Fikk aldri slappet av. Men,legen sa det er helt vanlig,og de er store nå.

Vi skal til mamma i dag,så kommer det en del familie,og vi skal grille,spise is og jordbær og kose oss masse :)
Det ble Tusenfryd her i går. Så ungene har sovet fra kl 19-07.30,Mina våknet en gang kl.21,og fikk litt melk og sov siden. Herlig. Skjønte ingenting da jeg våknet,er jo så vant med å våkne typ 100 ganger hver natt :)
Deilig!
Hehe, helt utslått av Tusenfryd de da :D

God morgen!
Vi sov til klokka 07.00 i dag og hadde ei god natt. Snuppa var utslitt etter 4 timer på lekeland i går sø hun sov som en stein :)
Her var det grått når vi sto opp men nå er sola kommet frem så det blir nok en lang tur i dag.
Været kom seg veldig her også nå! :D Skulle gjerne gått til byen etterpå, men vi har en stor pakke vi må sende og skal handle mye, så vi må nok ta bilen...

Vis vedlegget 19250

sikkert det været vi får imårra :P

Ønsker deg en fin dag på jobb! ;):)

Mornmorn!

ville ikke vært bekymra overhodet jeg! ;) Hermine trykker nesa inn i sengekanten hun...bare litt bekymra, men ikke noe jeg kan gjøre med det :P

Mornmorn!

uff da :( ikke noe godt med såååå mye plager på engang! :( håper formen din blir fort bra igjen! ;)
Høres ikke vondt ut med ferie så lenge :D:P Jeg selv har ikke jobbet siden januar 2012, men syns jeg husker at ferie er godt :P hehe..

Det er ikke farlig om hun klarer å snu hodet sitt selv, hvis dem ikke vil ligge sånn mer og ikke klarer å snu seg selv på ryggen, så sier de ifra :D;) Liana har også nettopp begynt å sove på magen, de 2-3 første nettene passet jeg på merket jeg, og hendte at hun våknet å klaget litt, men fant seg en annen stilling selv :P:)

Deilig!

Dritt å få mensen akkurat da, da! forstår deg så godt, jeg får mest store smerter i magen, som å ha mindre vonde rier :( meeen heldigvis slipper jeg det nå :D :P

Deilig å kunne sove natten ut :D ikke rart du ikke skjønte noen ting hvis du er vandt til å bli vekket mange ganger :P hehehe.. Ha en fin dag! Høres hvertfall ut som om den blir det :):):)

God morgen!
Har hatt ei lita sengelus sammen med meg hele natta jeg :P Hun kava og sutra så innmari i det vi skulle legge oss, så jeg tok henne i mi seng og da sovna hun og sov til 04.30, fikk flaske og sov til 07.15 :D HERLICHT!!! Selv om man ikke sover like godt med en liten turner i senga, så sov vi bedre enn om hun skulle våknet hele tiden! :) Til slutt lå hun på tvers og brukte sikkert 90 cm, mens jeg og mannen lå trykt sammen på de resterende 90cm :P

Idag skal vi pakke til ferie, levere en bursdagsgave til kompisen til Hermine som ble ett år i går, handle inn solkrem og solskjermer til ferie og ha søs og guttene på sushi i kveld...tror jeg har planlagt litt vel mye idag o_O :P

Dritt å få mensen akkurat da, da! forstår deg så godt, jeg får mest store smerter i magen, som å ha mindre vonde rier :( meeen heldigvis slipper jeg det nå :D :p

Deilig å kunne sove natten ut :D ikke rart du ikke skjønte noen ting hvis du er vandt til å bli vekket mange ganger :p hehehe.. Ha en fin dag! Høres hvertfall ut som om den blir det :):):)

Jo takk,og i like måte. :)
Ja,har skikkelige riersmerter jeg.......Gråter til og med noen ganger..........Søren altså!
Men,skal gi det noen måneder til,kobberspiral ga mye smerter,mer enn jeg trodde. SÅ,det blir vel å bytte til hormon etter hvert... Synd det skal være så dyrt.
Har du ingen bivirkninger på hormon?
Men,syntes det er greit å ha mensen,vil liksom ikke miste den helt heller...
Men,denne måneden var det ikke likte vondt som de andre gangene,så kanskje det går seg til ;)

Go mor'n!
Vi våknet kl 7 idag, da var snuppene klare for dagen :D <3 Her er det kjempe fin vær idag, og er meldt VARMT! :P meldt rundt 23 i skyggen, men her klarer de ikke å måle temperatur på "vanlig" måte, så blir nok et sted mellom 25-28 i skyggen :) sååå da er det bare å dra til mamma da, siden dem har hage og vi bare sånn slitt fellesområde :P hehe..

Ellers var jeg litt effektiv på morgen idag :P Fikk stelt Liana og gitt hun flaske kl 7:30, stelte meg selv og sminket meg etter det, så var det Emira sin tur ;) Fikk til og med satt på vaskemaskin før jeg leverte Emira i bhg 8:30 :eek::D
Så nå har samboer vasket skikkelig på kjøkkenet mens jeg slapper av :P Skal få gjort litt mer husarbeid å sånt etterpå :)

Ønsker dere alle en superduper dag! :):):)

Dritt å få mensen akkurat da, da! forstår deg så godt, jeg får mest store smerter i magen, som å ha mindre vonde rier :( meeen heldigvis slipper jeg det nå :D :p

Deilig å kunne sove natten ut :D ikke rart du ikke skjønte noen ting hvis du er vandt til å bli vekket mange ganger :p hehehe.. Ha en fin dag! Høres hvertfall ut som om den blir det :):):)

Ops,nå blandet jeg deg med Marian87 hehe. Dere har jo så like nick. Du er jo gravid hehe,men Marian mener jeg sa hadde hormonspiral :)

Back
Topp