Torsdagsmat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi er i gang med å lage blomkålsuppe! :D
Har tatt av litt kokt/most blomkål for å se om Lillebror liker det når han våkner :D

Her ble det gårsdagens gryterett :D kjekt å lage mye når man først lager noe sånt :p hvertfall når vi er en gjeng som elsker sånn mat :p hihi

Fiskekaker med hvitløk og urter, søtpotetbåter og stuede grønnsaker:D
Hermine fikk potetbåter og ustuede grønnsaker:p
1370542255811.jpg

*Surfer mobilt*

Her ble det grillmat i dag:-)

Her ble det papp-pizza for vi har vært borte hele dagen :-)

Vi laga marinert kyllingfilet med ris, salat og bearnaise uten melk til;) Emmeth synes det var nammis:)

Og nå lager jeg marengsbunn til Pavlova i morgen - mannen ahr ønsket seg det på bursdagen sin :D

Og der lå tunga slengt ut på gulvet;):D

Og der lå tunga slengt ut på gulvet;):D

Har veeeeldig lyst til å bake snart jeg å, og etter vi "snakka" om gulrotkake, så har jeg gått å tenkt på den siden da :P haha.. så om pengene er på konto før helga, så blir det nok kakebaking her :D
meeeeen har også lyst til å prøve meg på troika-kake, for det har jeg aldri smakt eller laget ;) hehe.. vet ikke helt hvem jeg skal velge :eek: :P

Har veeeeldig lyst til å bake snart jeg å, og etter vi "snakka" om gulrotkake, så har jeg gått å tenkt på den siden da :P haha.. så om pengene er på konto før helga, så blir det nok kakebaking her :D
meeeeen har også lyst til å prøve meg på troika-kake, for det har jeg aldri smakt eller laget ;) hehe.. vet ikke helt hvem jeg skal velge :eek: :P

Gulrotkake er himmelsk da! Men troika-kake høres spennende ut! :-)

Gulrotkake er himmelsk da! Men troika-kake høres spennende ut! :)

hehe ja den er det :D også er det så bra at den kan fryses ned :D (hvis jeg rekker det, før den blir spist opp) :P

Så flink du er! :) pavlova er veldig godt! :)
Ja, det er det!
Jeg lagde det for første gang på 17- mai og hadde litt prestasjonsangst siden vi fikk besøk og greier! Men kaken ble spist opp og mannen ville ha den igjen, så da var den vel bra :D

Har veeeeldig lyst til å bake snart jeg å, og etter vi "snakka" om gulrotkake, så har jeg gått å tenkt på den siden da :p haha.. så om pengene er på konto før helga, så blir det nok kakebaking her :D
meeeeen har også lyst til å prøve meg på troika-kake, for det har jeg aldri smakt eller laget ;) hehe.. vet ikke helt hvem jeg skal velge :eek: :p

Åh, det hørtes jo godt ut:D Aldri laget den før og ikek hørt om den heller faktisk?;) Hihi.. Håper du får pengene dine idag:D Åh ja, gulrotkaka er himmelskt god. Mmmmmmm;) What a teaser;):p:D

Åh, det hørtes jo godt ut:D Aldri laget den før og ikek hørt om den heller faktisk?;) Hihi.. Håper du får pengene dine idag:D Åh ja, gulrotkaka er himmelskt god. Mmmmmmm;) What a teaser;):p:D

hehe jeg får opp mye kaketips og oppskrifter fra div. sider på facebook :P hehe så hender jeg må teste ut fler av dem :) og jeg er veldig glad i troika sjokoladen, så kaken er nok ikke så ille den heller :P men er litt mer jobb enn gulrotkake :P hehe..
kansje jeg må lage begge to iløpet av helgen :eek: :P hahaha..

Back
Topp