Torsdagskravle!!!

Hahah for en herlig unge da!:rolleyes::D treffer man med de riktige tingene, så er det visst ikke så mye som skal til:D
Ønsker deg en fin dag med forelesning!;) håper hodet og nakken er bedre idag?!:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Hahaha, ja ei skive med leverpostei og litt eggehviterøre var alt som skulle til for å gjøre barnehagen verdt å være i :p
Vel, hittil går dagen på ibux, blir fryktelig trøtt av det menmen :confused: :p

Hahaha, ja ei skive med leverpostei og litt eggehviterøre var alt som skulle til for å gjøre barnehagen verdt å være i :p
Vel, hittil går dagen på ibux, blir fryktelig trøtt av det menmen :confused: :p

Hehe godt det ikke skulle mer til :P da vet du hva du må gjøre fremover hvertfall :P:D
stakkara deg:( kan ikke være lett å konsentrere seg med smerter og trøtthet! Har hørt at en kombinasjon av paracet og ibux kan gi større effekt? Jeg bruker ikke ibux, så jeg vet ikke :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe godt det ikke skulle mer til :p da vet du hva du må gjøre fremover hvertfall :p:D
stakkara deg:( kan ikke være lett å konsentrere seg med smerter og trøtthet! Har hørt at en kombinasjon av paracet og ibux kan gi større effekt? Jeg bruker ikke ibux, så jeg vet ikke :p

★Sender fra pipe-gjøken★
nei, jeg har heller ikke brukt ibux på flere år pga magesår, graviditet og amming ;) :P Men det skal visstnok være mer effektiv på tannpine enn paracet! Dagen gikk sånn høvelig ok, men er helt utkjørt nå! o_O

nei, jeg har heller ikke brukt ibux på flere år pga magesår, graviditet og amming ;) :P Men det skal visstnok være mer effektiv på tannpine enn paracet! Dagen gikk sånn høvelig ok, men er helt utkjørt nå! o_O

Ja det har nok en bedre virkning på sånne type smerter;) stakkars deg! Du får slappe godt av ikveld vettu;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld dere! Har dere hatt en fin dag? Idag har jeg jobbet og vært ute med Thea og våre nærmeste naboer :-) Nå har endelig kveldsroen senket seg og jeg gleder meg til en fridag i morgen :-)

God kveld dere! Har dere hatt en fin dag? Idag har jeg jobbet og vært ute med Thea og våre nærmeste naboer :-) Nå har endelig kveldsroen senket seg og jeg gleder meg til en fridag i morgen :-)
Herlig med fridag!
Vi har storkost oss med feiring i dag og ungene ser litt film i campingvogna nå før legging :)
Det er jammen meg kaldt å sove i campingvogn på denne tiden av året men vi koser oss veldig :)
I morgen skal vi hjemover med et par besøk på hjemveien!! :)

Ja det trengs! :)
Høres kjekt ut! Camping er koselig, vi har selv campingvogn. Forstår at det kan være kjølig på denne tiden å året, å hjelpes hvor varmt det blir om sommeren.. :P

Lillemor var så stuptrett at hun holdt på å sovne midt i barne-tv kl 17.45 :eek: :oops: Et bad, en fruktmos og ei flaske mme seinere slokna hun på stellebordet kl 18.40 og ble lagt rett i senga ;)
Jeg slapper av på sofaen og har skrevet litt i babyboka til Hermine i kveld :)

...lurer fælt på om Anita blir å føde i morra, siden det er fredag!!! :D :P

Herlig med fridag!
Vi har storkost oss med feiring i dag og ungene ser litt film i campingvogna nå før legging :)
Det er jammen meg kaldt å sove i campingvogn på denne tiden av året men vi koser oss veldig :)
I morgen skal vi hjemover med et par besøk på hjemveien!! :)
god tur hjem igjen :D

Lillemor var så stuptrett at hun holdt på å sovne midt i barne-tv kl 17.45 :eek: :oops: Et bad, en fruktmos og ei flaske mme seinere slokna hun på stellebordet kl 18.40 og ble lagt rett i senga ;)

Hahha du as:p men du, det lurer jeg på å :P men klarer lissom ikke å tro på at jeg skal føde snart :P

Stakkars lille Hermine-mor! Slitsomt med "jobb"! Men det går seg nok til etterhvert;) du får hvertfall en tidlig kveld til å slappe av ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

21.30 nå og Eskil sover enda ikke :-o
Ble for sent dette, tross at han duppet en den dupp ekstra i dag :-p

Lillemor er ikke helt i slaget :( Hun har hatt et utall oppvåkninger i kveld, sutra og fant ikke roen siste gang nå. Så hun fikk nesedråper og en paracet, mistenker øreverk og tett nese, IGJEN :( Svigermor kan heldigvis komme å passe henne i morgen, så får jeg gått på forelesning. Hun har ikke feber, men har ikke lyst å sende henne i bhg når hun sover dårlig OG har fått paracet på natta o_O

Lillemor er ikke helt i slaget :( Hun har hatt et utall oppvåkninger i kveld, sutra og fant ikke roen siste gang nå. Så hun fikk nesedråper og en paracet, mistenker øreverk og tett nese, IGJEN :( Svigermor kan heldigvis komme å passe henne i morgen, så får jeg gått på forelesning. Hun har ikke feber, men har ikke lyst å sende henne i bhg når hun sover dårlig OG har fått paracet på natta o_O
Skjønner godt du vil ha henne hjemme. God bedring!

Back
Topp