Torsdagskravle!!!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hellu! :)
Hva gjør dere idag?
Hipp hurra for Eskil og Mina som er ett år :D

Jeg sitter og spiser frokost, ALENE :eek: :p Snuppa ble levert 08.30 idag i bhg, hun skulle få prøve å spise frokost der denne uken, siden hun de neste tre ukene skal spise frokost der hver dag ;) OOOG for første gang gråt hun ikke da hun ble lever :eek: :D Hun var helt i hundre da hun så at de andre barna satte ved bordet, og når hun endatil fikk MAT i BOKS var hun helt i ekstase og hadde nesten ikke tid til å vinke hadet til meg da jeg gikk :rolleyes: Hvem skulle trodd at litt mat var alt som skulle til for å gjøre barnehagedagen verdt å starte? :P ;)

Nå skal jeg drikke opp kaffen min og gjøre meg klar til forelesning :) Skal holde på helt til kl 16 idag, så svigermor skal hente Hermine i bhg og ta henne med hjem til oss. Så slipper hun så lang dag!

Så kjekt at frokost i bhg var tingen.:)
Håper det fortsetter slik! God studieøkt til deg, Marianne.:)

Jeg er ikke helt i slaget i dag, med svimmelhet, tungt/slitent hode, og vond nakke. Jeg er nok litt medtatt etter den fullstendig meningsløse og obligatoriske samlinga. Utrolig hvor sliten man kan bli av å ikke gjøre noe som helst fornuftig.. (irritert over dårlig opplegg)
Godt å være hjemme igjen iallfall!:)
I dag har vi ikke forelesning, så da har jeg Jenny hjemme hos meg.♡ Hun tar første dubben nå og jeg skal kose meg med en velfortjent kopp pulverkaffe. Mm..
Ingen store planer her i dag. Rydde og vaske klær, også får vi prøve oss en tur ut med sælen tenker jeg.

Ha en fin dag!!

Jeg er ikke helt i slaget i dag, med svimmelhet, tungt/slitent hode, og vond nakke. Jeg er nok litt medtatt etter den fullstendig meningsløse og obligatoriske samlinga. Utrolig hvor sliten man kan bli av å ikke gjøre noe som helst fornuftig.. (irritert over dårlig opplegg)
I dag har vi ikke forelesning, så da har jeg Jenny hjemme hos meg.♡ Hun tar første dubben nå og jeg skal kose meg med en velfortjent kopp pulverkaffe. Mm..
Ingen store planer her i dag. Rydde og vaske klær, også får vi prøve oss en tur ut med sælen tenker jeg.

Ha en fin dag!!
Åh, skjønner deg SÅ godt mht dårlig studieopplegg! Er fryktelig irriterende, og spesielt når du har betalt og reist for å delta!!! Her hadde fakultetet GLEMT å sette opp foreleser de 30 timene vi skulle ha denne uka :eek: :mad: Som er ALL undervisninga i dette faget! o_O ble til at de fikk ordna 18 timer undervisning, men føler likevel jeg mangler den teoretiske tyngden jeg skulle få før praksisen i neste uke!

God bedring og god tur til dere to! Er så deilig med slike hjemmedager :)
Går på Ibux selv her idag, håper hodepina/tannpina slipper taket før forelesningen altså!

Hva gjør dere idag?

Jeg sitter og spiser frokost, ALENE :eek: :p Snuppa ble levert 08.30 idag i bhg, hun skulle få prøve å spise frokost der denne uken, siden hun de neste tre ukene skal spise frokost der hver dag ;) OOOG for første gang gråt hun ikke da hun ble lever :eek: :D Hun var helt i hundre da hun så at de andre barna satte ved bordet, og når hun endatil fikk MAT i BOKS var hun helt i ekstase og hadde nesten ikke tid til å vinke hadet til meg da jeg gikk :rolleyes: Hvem skulle trodd at litt mat var alt som skulle til for å gjøre barnehagedagen verdt å starte? :P ;)

Nå skal jeg drikke opp kaffen min og gjøre meg klar til forelesning :) Skal holde på helt til kl 16 idag, så svigermor skal hente Hermine i bhg og ta henne med hjem til oss. Så slipper hun så lang dag!

Hahah for en herlig unge da!:rolleyes::D treffer man med de riktige tingene, så er det visst ikke så mye som skal til:D
Ønsker deg en fin dag med forelesning!;) håper hodet og nakken er bedre idag?!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ha en fin dag!!

Kos deg masse hjemme med søta idag:) herlig å ha Jenny-tid, etter å ha vært borte i flere dager:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Åh, skjønner deg SÅ godt mht dårlig studieopplegg! Er fryktelig irriterende, og spesielt når du har betalt og reist for å delta!!! Her hadde fakultetet GLEMT å sette opp foreleser de 30 timene vi skulle ha denne uka :eek: :mad: Som er ALL undervisninga i dette faget! o_O ble til at de fikk ordna 18 timer undervisning, men føler likevel jeg mangler den teoretiske tyngden jeg skulle få før praksisen i neste uke!

God bedring og god tur til dere to! Er så deilig med slike hjemmedager :)
Går på Ibux selv her idag, håper hodepina/tannpina slipper taket før forelesningen altså!
Helt sykt at det ikke er bedre organiser når man er på høgskole/universitetsnivå. Hadde dette skjedd på vgs så hadde jeg sikkert vært likeglad.:p Tror jeg skal sende en mail og uttrykke hvor skuffa jeg er. Det holder rett og slett ikke mål. Tenker på dem som reiser fra Troms for dette her. Whoaa!
Ja, en hjemmedag nå passa fint. Godt å få tid til å kose seg med barnet sitt, men akkurat nå er jeg såååå glad for at hun sover.:p Tror det blir en ibux her også.

God morgen, snupper:rolleyes::)

Jeg leverte også jentene før frokost idag, bare at her får de mat fra barnehagen til frokosten kl 9, og niste kl 13;) men virker som de liker å spise med de andre barna :) og flaks for meg at jeg leverte de til kl 9! For 15 min etter, så begynte det å blåse skikkelig ute:eek: og har ikke roet seg heller.. hehe.. (jeg HATER vind):P

Jeg har akkurat spist frokost, og skal nå kose meg med en kopp te og brodering :) ellers er planene å brette klær, henge opp ny klesvask, ut å handle og lage middag :) tror det blir en slags suppe idag, med rotgrønnsaker;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
Snuppa sover og jeg slapper av. Har fortsatt feber og vondt i kroppen, men er begynnt å bli bedre tror jeg. Veldig merkelig at jeg ikke har andre symptomer syns jeg. Sambo er så bra at han gikk på jobb. Simone er hes men i god form heldigvis :) i dag er det sol og fint vær så vi må ut en tur. Stakkars jenta har vært inne hele uka pga oss sjuklingene.

På lørdag skal Simone på overnatting hos Farmora. Hun skal overnatte helga etterpå også for vi skal på kostymeparty, så Farmor ville ha en prøveovernatting :) hun har hatt barnevakt før og overnattet borte så tror ikke det blir noe problem, men om det roer Farmora så er alt bra ;)

Nå skal jeg spise så legen slipper å mase om det på neste kontroll ;-p har visst gått ned 5,2 kg siden jeg ble gravid (uten å kaste opp). Det var visst ikke så gunstig selv om hun sa at bmien var i grenseland. Men jeg har virkelig ikke matlyst og alt jeg vanligvis er glad i smaker bare papp.

Håper dere alle får en fin dag og at dere som ikke er helt i form blir bedre! :-)

Gratulerer så masse med dagen til Eskil- og Minaskattene:talk017:hello2:happy093:happy093.:cool05:dance008:dance011

He he, så moro frokost i bhgen var alt som skulle til for en god start på dagen:D;)

Her skulle vi vært på HS med Emmeth 09.40:eek: Hadde glemt alt om det, selvom det sto i kalenderen! Typisk meg, for og si det sånn:P Så ringte nedpå der og fikk ny time til idag 14.40:D Yes, yes, yes;) Det er legen som skal sjekke han idag, så går nok helt fint:):) Vi sto først opp idag kvart på 9:) Vi sto opp alle 3 og laget oss frokost:) Nå sover han sin første lur og jeg skal straks sette igang med krigsmalinga;) xsmile9

Ha en fin dag, alle sammen:)

Hva gjør dere idag?

Søte Hermine :) Mat i boks MÅ jo være spennende!

Ha en fin dag!!

Så leit at samlinga ikke blei som forventa og at den skapte frustrasjon når den skulle gjort det stikk motsatte!:(
Så koselig og ha en hjemmekosemosedag med Jenny:)
Ha en fin dag sammen med snuppa og kos dere<3

God morgen, snupper:rolleyes::)

Jeg leverte også jentene før frokost idag, bare at her får de mat fra barnehagen til frokosten kl 9, og niste kl 13;) men virker som de liker å spise med de andre barna :) og flaks for meg at jeg leverte de til kl 9! For 15 min etter, så begynte det å blåse skikkelig ute:eek: og har ikke roet seg heller.. hehe.. (jeg HATER vind):p

Jeg har akkurat spist frokost, og skal nå kose meg med en kopp te og brodering :) ellers er planene å brette klær, henge opp ny klesvask, ut å handle og lage middag :) tror det blir en slags suppe idag, med rotgrønnsaker;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flott du fikk levert de før det begynte og blåse:D Ellers hadde Emira nok mislikt seg en del også, siden hu heller ikke er noen fan av vind;)

Du er jaggu meg flink og gjør mye selvom du er høygravid, mener ikke jeg selv orka halvparten så mye som det du gjør:P:)
Suppe er supert når det er høst og litt surt i været:) Hadde suppe for noen dager siden vi også;) Gjorde det lettvint og brukte en toro grønsaks-suppe, halvliter ekstra vann, en buljong terning, frosen grønsaksblanding og skjærte noen røkte kjøttpølser i biter og hadde oppi;) Vips, viola og ferdig middag i en fei;) Serverte med rista brødskiver til:)

God morgen!
Snuppa sover og jeg slapper av. Har fortsatt feber og vondt i kroppen, men er begynnt å bli bedre tror jeg. Veldig merkelig at jeg ikke har andre symptomer syns jeg. Sambo er så bra at han gikk på jobb. Simone er hes men i god form heldigvis :) i dag er det sol og fint vær så vi må ut en tur. Stakkars jenta har vært inne hele uka pga oss sjuklingene.

På lørdag skal Simone på overnatting hos Farmora. Hun skal overnatte helga etterpå også for vi skal på kostymeparty, så Farmor ville ha en prøveovernatting :) hun har hatt barnevakt før og overnattet borte så tror ikke det blir noe problem, men om det roer Farmora så er alt bra ;)

Nå skal jeg spise så legen slipper å mase om det på neste kontroll ;-p har visst gått ned 5,2 kg siden jeg ble gravid (uten å kaste opp). Det var visst ikke så gunstig selv om hun sa at bmien var i grenseland. Men jeg har virkelig ikke matlyst og alt jeg vanligvis er glad i smaker bare papp.

Håper dere alle får en fin dag og at dere som ikke er helt i form blir bedre! :)

Så godt du er på bedringens vei, men ikke noe særlig med feber:(
Bra Simone er fin i formen igjen:) Herlig med solskinn og godt vær, nydelig og gå tur i sånt vær;)
Så gøy med kostymeparty;) Går nok helt fint på overnatting:) Godt med litt barnefri også, spesielt når man har vært sjuk, godt og komme seg litt igjen:) Oi, da har du hatt veldig dårlig matlyst, men den lille tar det den trenger fra kroppen uansett, så går nok veldig bra:) Måtte matlysten komme tilbake for fullt nå som formen begynner og bli bedre:)

Ha en fiiin dag du også, kose dere i finværet:)

Her skal det letes etter ny sovepose til nasse, helst med dun, den på barnas hus kostet 900 kr, det synes jeg er latterlig dyrt for en liten pose.

Ellers er nasse i barnehagen, får håpe de koser seg ute i godværet:-)

God morgen!

Håper dere alle får en fin dag og at dere som ikke er helt i form blir bedre! :-)

Godt at dere er på bedringens vei!;)
Spennende med overnatting da:) selvom det ikke er første gangen;):P hehe..
Du har jo gått ned en del da ja, for du er jo ikke såå langt på vei.. men smaker ikke mat, så er det ikke lett å tvinge kroppen til å spise det heller!;) du kommer nok til å ta igjen kiloene når papp-smaken forsvinner, og matlysten stiger;);) hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Gratulerer så masse med dagen til Eskil- og Minaskattene:talk017:hello2:happy093:happy093.:cool05:dance008:dance011

He he, så moro frokost i bhgen var alt som skulle til for en god start på dagen:D;)

Her skulle vi vært på HS med Emmeth 09.40:eek: Hadde glemt alt om det, selvom det sto i kalenderen! Typisk meg, for og si det sånn:P Så ringte nedpå der og fikk ny time til idag 14.40:D Yes, yes, yes;) Det er legen som skal sjekke han idag, så går nok helt fint:):) Vi sto først opp idag kvart på 9:) Vi sto opp alle 3 og laget oss frokost:) Nå sover han sin første lur og jeg skal straks sette igang med krigsmalinga;) xsmile9

Ha en fin dag, alle sammen:)

Hehe bra du fikk ny time da:P
Luksus å stå opp i 9-tiden!:eek::D skal lissom ikke klage da:P
Ha en fin dag du også:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe bra du fikk ny time da:p
Luksus å stå opp i 9-tiden!:eek::D skal lissom ikke klage da:p
Ha en fin dag du også:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha, nei, har nesten sovet for lenge;)
Emmeth sover gjerne lenge på morran, lille dovensyret mitt:D
Første jeg sa til dama som tok tlf på hs" jeg glemte timen, hva gjør jeg nå?" :D Hu bare lo og sa vi fikk ny time idag;)

Så flott du fikk levert de før det begynte og blåse:D Ellers hadde Emira nok mislikt seg en del også, siden hu heller ikke er noen fan av vind;)

Du er jaggu meg flink og gjør mye selvom du er høygravid, mener ikke jeg selv orka halvparten så mye som det du gjør:P:)
Suppe er supert når det er høst og litt surt i været:) Hadde suppe for noen dager siden vi også;) Gjorde det lettvint og brukte en toro grønsaks-suppe, halvliter ekstra vann, en buljong terning, frosen grønsaksblanding og skjærte noen røkte kjøttpølser i biter og hadde oppi;) Vips, viola og ferdig middag i en fei;) Serverte med rista brødskiver til:)

Haha ja, Emira hadde vel limt seg fast i vogna + at hun hadde bedt meg om å holde hun:rolleyes::p pingle? Neeeeida:P haha♡

Har veldig fin form i dette svskapet:D og så lenge jeg lytter til kroppen, så får jeg gjort en del:) er mest bekkenet og kondisen som bremser meg litt ned:P meeeen, så har jeg ikke kommet noe lenger enn å drikke te og brodere enda:P men får gjøre noe nå tenker jeg;)

Kreativ du er:D hehe.. høres jo kjempe godt ut!:D gjør ofte det samme med gryteretter;) tilsetter ekstra grønnsaker osv, i ferdigblanding, så blir det så bra att:) men tror jeg skal lage suppe selv idag, bare bruker buljong istedenfor kraft:P også har jeg hjemmelagde rundstykker i fryseren som jeg skal ta opp:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha, nei, har nesten sovet for lenge;)
Emmeth sover gjerne lenge på morran, lille dovensyret mitt:D
Første jeg sa til dama som tok tlf på hs" jeg glemte timen, hva gjør jeg nå?" :D Hu bare lo og sa vi fikk ny time idag;)

Haha såååå deilig å ha et dovendyr som barn:D:p haha.. tenk når de blir store, og vi må draaaa de ut av sengene midt på dagen!:eek::p
Hehe du er nok ikke den første som har glemt en sånn time;) og er jo ikke noe verre enn å få en ny..

★Sender fra pipe-gjøken★

Helt sykt at det ikke er bedre organiser når man er på høgskole/universitetsnivå. Hadde dette skjedd på vgs så hadde jeg sikkert vært likeglad.:p Tror jeg skal sende en mail og uttrykke hvor skuffa jeg er. Det holder rett og slett ikke mål. Tenker på dem som reiser fra Troms for dette her. Whoaa!
Ja, en hjemmedag nå passa fint. Godt å få tid til å kose seg med barnet sitt, men akkurat nå er jeg såååå glad for at hun sover.:p Tror det blir en ibux her også.
Ja,jeg sendte en formell klage til fakultetet ;) kan ikke overse sånt på dette nivået! Er jo greit å gi de beskjed om at det skorter et sted ;)

Back
Topp